Wybór kołowrotka na dorsze

/ 15 odpowiedzi
Witam
Chciałbym kupić tacie kołowrotek morski na dorsze za 120 - 180 zł.
Widziałem kilka na allegro np.
http://allegro.pl/jaxon-kolowrotek-roxan-7500-i3793396303.html
http://allegro.pl/kolowrotek-york-harbor-7000-dorsz-sum-13-lozysk-i3760201789.html
http://allegro.pl/kolowrotek-robinson-black-moor-708-okazja-i3728288726.html
Nie znam się na tym więc proszę o pomoc.
Czy któryś z tych jest dobry, a może macie jakieś inne propozycje? Może macie jakiś zaufany sklep wędkarski online?
Czekam na jakieś propozycje.
Dzięki

matip52


Boże, w przyszłości chcę mieć takiego syna jak ty :D (2013/12/13 16:42)

Szalek123


Nie lepiej dołożyć troszkę i mieć porządny kołowrotek i mieć go na lata np : okuma salina 55 FD mojemu wujkowi na dorszach się sprawdził i wycholował na spina jeszcze suma 218 cm w płocku na wuśle hol 1,5 godziny wędka szczupakowa. (2013/12/14 09:37)

aldente


Penn Slammer 460. Nie ma lepszych do wedkarstwa morskiego od Penna! (2013/12/14 11:33)

luxi1


Niestety nie mam 400 zł max 220 (2013/12/14 12:30)

Blitz


to nie chodzi o kupienie "najlepszego" rozumiecie prośbę autora z 1 postu? Chłopak chce kupić ojcu prezent, ma OGRANICZONY BUDŻET, więc te swoje penny i okumy się nie nadają. Jak ktoś ma taki kołowrotek do 200zł i jest z niego zadowolony to wpisywać posty. Mi osobiście się podoba ten Jaxon i York, fajnie wyglądają. Ten robinson najmniej mi się podoba, podobnie jak w mistrallach strasznie wychodzi wysoko szpula i przez to widać rdzeń czasem, nie podoba mi się takie coś. Ale to kwestia gustu (2013/12/14 12:46)

Blitz


dodam, że kupiłem sobie tego yorka, napiszę co to jest jak mi przyślą.
http://allegro.pl/kolowrotek-york-harbor-7000-dorsz-sum-13-lozysk-i3760201789.html (2013/12/14 13:36)

Armin