Miejscówki na muchę okręg Katowice

/ 4 odpowiedzi

  • konto usunięte

Witam!

Jeśli chodzi o muchę to jestem laikiem, chciałbym w 2012 spróbować swoich sił z muszką.
Interesuje mnie to gdzie idzie połowić tą metodą. Najlepiej jak najbliżej mojego miejsca zamieszkania (powiat Pszczyński, Kobiór). Interesuje mnie nie tylko pstrąg, może też inne gatunki da radę? Nie chciał bym też wydawać kosmicznych sum na sprzęt np. wędzisko za 1900zł, w tym też proszę o pomoc. Jak i gdzie można łowić tą piękną metodą?

                                                                                    Z góry dziękuję :)
                                                                                    Kamil
u?ytkownik95100


Witam, też jestem laikiem jednak koledzy muchują. Z łowisk na "dzień dobry" wziąłbym pod uwagę Czarną Przemszę. Odcinek muchowy jest dużo bardziej ciekawy niż spinningowy. Znajomi bardzo często łowią tam ryby ( głównie tęczaki - ale do nauki chyba może być ), nierzadko komplety... Przynęty jakich używają: streamer papuga ( w kolorach reggae ) i biały, nimfa biała ze złotą główką - to ponoć hity. Też się tam wybieram jednak co do sprzętu dostanę go w "leasing" więc będzie "0" kosztów. Słyszałem że za 400 zł można kupić całkiem, całkiem komplet.Niestety o parametrach kija dla początkujących nie mam pojęcia. Wiem że na ten temat był bardzo ciekawy artykuł w "WŚ" (2011/11/21 14:11)

pawelz


Nie zaczynaj od CP chyba ze:
1) bedziesz mial naprawde dobrego przewodnika i nauczyciela
2) Trafisz na zarybienia i ryby beda aktywne.
To naprawde trudne lowisko dla poczatkujacego a na dodatek lowienie na muche niewiele ma tam wspolnego z klasycznym muchowaniem. Choc o tej porze roku nic innego do lowienia poza CP nie masz. (2011/11/21 14:18)

u?ytkownik39672


A jeszcze takie pytanie co oznaczają te numerki na wędkach np. #5? (2011/11/21 16:46)

u?ytkownik95100