Żółw - co z nim zrobić?

/ 11 odpowiedzi
Dwa razy zdażyło się mi złowić żółwia,wypuściłem je z powrotem do wody,czy można zrobić coś innego.
von_trzmielke


Jeśli to żółw błotny - jest pod całkowitą ochroną. Dobrze więc zrobiłeś, że go puściłeś.
Masz szczęście, ja ostatni raz widziałem takiego żółwia 30 lat temu! (2009/02/19 16:39)

u?ytkownik6499


Często wypinam żółwie (śmierdzą przykro ) uważać musisz ,salmonelle roznoszą . (2009/02/19 18:23)

pekinczyk


nie znam się na żółwiach czy są błotne czy inne,ale będę uważał (2009/02/19 18:32)

jarcyk18


Jest w polsce cos takiego jak żółw wodny?cos podobnego pierwszo slysze.gdzie zlowiles? (2009/02/19 23:43)

u?ytkownik6499


Jezeli to do mnie to koło Algesiras w Andaluzji i też sa pod ochroną ! (2009/02/20 00:27)

u?ytkownik2494


Niedaleko mojej miejscowości jest rezerwat żółwia błotnego.Żółwie podobnie jak misie przesypiają zimę dlatego wiosną i latem są nadwyraz aktywne i czasem chwytaja robaczki nie dla nich przeznaczone. (2009/02/20 10:24)

u?ytkownik5522


Może złapałeś żółwia czerwonolicego Jest zielony i ma czerwone plamki na głowie za oczami. Jeżeli tak wyglądał powinieneś go nie wypuszczac tylko zabrac ze sobą i przekazac najlepiej do zoo. Zółw czerwonolicy nie jest rodzimym gatunkiem. W ostatnim czasie bardzo dużo żółwi tego gatunku trafia do naszych zbiorników wyrzucone przez ludzi, którym znudziło sie trzymanie ich w domu. (2009/02/20 21:01)

u?ytkownik6521


Wcale nie musiał być błotny,takie żółwie ludzie trzymają w oczkach wodnych na działkach oczywiście z pominięciem okresu zimowego.Jeżeli był czerwonolicy mogłeś go zabrać do domu (2009/02/20 21:52)

mientus707


ja bym zrobil pyszna zupe a ze skorupy popielniczke. haha. to zart mam w domu zulwia czerwonolicego zre wszystko co mu wrzucisz . ale teraz spi zima (2009/02/21 18:11)

u?ytkownik5431