Zaloguj się do konta

Skompletowanie sprzętu

utworzono: 2019/01/26 12:28
Król Julian

Witam ostatnio pisałem o podobnym temacie. Jestem amatorem w tym oto sporcie :) potrzebował bym waszej pomocy w doborze/złożeniu sprzętu :) potrzebował bym dwie wędki z kołowrotkami w miarę rozsądnych pieniaadzach :) na ryby chodzę maksymalnie od dwuch do trzech razy w miesiącu na parę godzin:) \r\n [2019-01-26 12:28]

DuzyKarassss

Jaką metodą będziesz łowił? I ile maksymalnie chcesz wydać pieniędzy? [2019-01-26 17:22]

Król Julian

Gruntowa i spławikowa. No nie wiem parę stowek :) bo to beta wysoki raz na jakiś czas :) [2019-01-26 18:34]

Król Julian

Czytałem troszkę na temat sprzętu ale też mi ciężko samemu coś dobrać. A aż takiej wiedzy nieszcze nie posiadam :( wręcz dopiero się tak naprawdę wdraża w temat połowu ryb :) [2019-01-26 18:36]

ryukon1975

W tłumaczeniu na mandaryński jest bardziej zrozumiałe.

我读了一些关于设备的内容,但我也很难选择一些东西。所以我没有这样的知识:(我刚刚在钓鱼主题中实现了它:) :)(2019/01/26 18:36)
Wǒ dúle yīxiē guānyú shèbèi de nèiróng, dàn wǒ yě hěn nán xuǎnzé yīxiē dōngxī. Suǒyǐ wǒ méiyǒu zhèyàng de zhīshì:(Wǒ gānggāng zài diàoyú zhǔtí zhōng shíxiànle tā:):)(2019/01/26 18:36) [2019-01-26 18:50]

Król Julian

Przepraszam za ten post ale znalazłem moj wcześniejszy więc ten jest nie aktualny bo widzę że dużo osób chce mi pomóc. Przepraszam za zamieszanie [2019-01-26 18:50]

Król Julian

To wszystko wina mojego slownika:/ [2019-01-26 18:51]

Julian

A mnie się coś wydaje że szanowny mój imiennik Pan Król w grę wojskową pogrywa. Ten kto był w wojsku ( 1976-78 u mnie) wie o co chodzi. A dla tych co nie znają zacytuję. W h......a cięcie też zajęcie. [2019-01-27 10:33]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies