Złamany kij Catana - reklamacja w Shimano

/ 8 odpowiedzi
Witam, ostatnio będąc na rybach na smużaka zaciołem chyba bolenia bo ryba była zasilna na klenia chyba że jakiegoś na sterydach . Podczas holu ryba wyciagała linkę gdyż hamulec ustawiony był prawidłowo lecz w pewnym momencie coś niewytrzymało i wędka złamała sie w miejscu łaczenia obu części składowych kija . Jest to kij Shimano Catana CX 270 UL 1-11 g . Moje pytanie brzmi czy Normark będacy dystrybutorem sprzetu Shimano w Polsce uzna mi gwarancje na ta wedkę czy jednak bd się nadawać do palik do pomidorów? Wędka złamała sie przy użyciu żyłki 0,16 i nie była to szesnastka która jest 20 -stka tylko żyłka była sprawdzana mikrometrem . Z góry dzięki za odpowiedzi i rady . :)
ryukon1975


Na jakie rady liczysz? Oddaj kij do serwisu i się dowiesz czy uznają wadę kija. Dodam że jeśli kij złamał się podczas holu bez problemu można takie złamanie odróżnić od uszkodzenia go mechanicznie innym przedmiotem. (2015/07/06 09:26)

cezaryvi


Pewnie masz kontakt ze sklepem w którym tą wędke kupiłeś. Idź do niego i się zapytaj. Tak jest najprościej i najpewniej. (2015/07/06 09:51)

Artur z Ketrzyna


Szhimano nie robią problemu, oddaj na reklamację i opisz jak tu. Najlepiej przez sklep w którym kupiłeś, bądź skontaktuj się bezpośrednio z serwisem. (2015/07/06 10:47)

Dziku


Bartek, dokładnie zrób tak jak wyżej napisali koledzy, zgłoś reklamację w sklepie w którym wędkę kupiłeś. Z doświadczenia wiem, że wprawne oko serwisanta rozpozna czy był to efekt ukrytej wady materiałowej, czy też wina użytkownika. Może się jednak tak zdarzyć, że to nie będzie ani Twoja wina, ani wada wędki, po prostu trafiłeś na dużą rybę, która tym razem wygrała walkę ze sprzętem. (2015/07/06 11:28)

mossak


Mi nie uznali pękl mi ok 35 cm od dolnika podczas holu suma.Ale spróbuj bo Team Dragona 3 razy też reklamowalem i się udalo za 3 razem powodzenia. (2015/07/06 14:47)

w6i6e6


Z czasu kiedy pracowałem w jednym z większych sklepów wędkarskich w Polsce mogę polecić Ci dwie rzeczy:
- po pierwsze oddaj kij do reklamacji w sklepie, w którym kupiłeś - tak będzie szybciej, pamiętaj o tym, że sklep musi przekazać Ci info o sposobie załatwienia reklamacji w ciągu 14-dni od jej złożenia, w razie braku informacji Twoja reklamacja zostaje uznana bez względu na decyzję serwisu i odpowiedzialność ponosi sklep,
- po drugie szczerze opisz co się stało, jeśli to twoja wina to też powiedz - sprzedawcy nie lubią gdy ściemniasz im, że kij pękł np. przy rzucie a jest ewidentnie zgnieciony czyli mówiąc krótko, prawda, prawda i jeszcze raz prawda :-)

Shimano zazwyczaj nie robi problemów, oddajesz cały kij (oba składy). W serwisie spasowują Ci nowy element. 90% reklamacji na kije Shimano uznaje, nawet te, które są ewidentnie z winy klienta.
Zupełnie inaczej ma się sprawa z reklamacjami kołowrotków tej firmy, ale to już inna bajka. (2015/07/06 14:57)

bartek-owczarz


Dzieki za rady :) w6i6e6 dnapewno tak postapie
(2015/07/06 16:53)