Złamana wędka

/ 27 odpowiedzi
To co się dziś stało to nawet nie umiem wytłumaczyć. 6:00 jade nad rzekę. Rowerkiem powoli dotarłem. Szczęsliwy że po małej przerwie mogę połowić. Nie minęło 20min wędkowania opór zacinam( nie wiem czy zaczep czy ryba, nie ważne) i trzask nad głową. Jakie było moje zdziwienie jak ręku zostało mi pół wędki no po prostu szok. Pęknięcie wygląda tak jakbym nożem przeciął. Wędka Mikado Desre Salmon 270 25-70 więc kawał kija. Mieliście coś takiego? Przyjmą mi to na gwarancje? 


[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/849/dsc0035yz.jpg/][IMG]http://img849.imageshack.us/img849/8877/dsc0035yz.jpg[/IMG][/URL]
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
Arca92


http://img849.imageshack.us/img849/8877/dsc0035yz.jpg (2013/05/26 12:34)

wirefree


Miałem podobnie z tym ze delikatnie uderzyłem o gałąź przy wyrzucie i szczytówka pękła na pół, gwarancja nie obejmuje ale mozesz probowac.

(2013/05/26 13:02)

Arca92


Miałem podobnie z tym ze delikatnie uderzyłem o gałąź przy wyrzucie i szczytówka pękła na pół, gwarancja nie obejmuje ale mozesz probowac


ja o nic nie uderzyłem ani nic. po prostu pekła. W takim razie co obejmuje taka gwarancja jak nie pęknięcie?

(2013/05/26 13:07)

JKarp


Nie wprowadzajcie się w błąd wzajemnie.Zgłoś " Niezgodność towaru z umową " u sprzedawcy.Poszukaj w necie na czym to polega a jak nie znajdziesz ( choć nie wierzę w to bo jest opisana cała procedura ) ja Ci pomogę.Oczywiście możesz też zgłosić usterkę gwarancyjną , której sprzedawca nie ma prawa rozpatrzeć czyli jego opinia typu - " to jest Pana wina, lub źle użyty sprzęt " nie są zgodne z prawem bo on do gwarancji nie ma nic.JK (2013/05/26 13:16)

Arca92


Nie wprowadzajcie się w błąd wzajemnie.Zgłoś " Niezgodność towaru z umową " u sprzedawcy.Poszukaj w necie na czym to polega a jak nie znajdziesz ( choć nie wierzę w to bo jest opisana cała procedura ) ja Ci pomogę.Oczywiście możesz też zgłosić usterkę gwarancyjną , której sprzedawca nie ma prawa rozpatrzeć czyli jego opinia typu - " to jest Pana wina, lub źle użyty sprzęt " nie są zgodne z prawem bo on do gwarancji nie ma nic.JK




Dziękuje na pewno poszukam jak będę miał jakieś pytania to będę już bezpośrednio do Ciebie pisał ok?  (2013/05/26 13:36)

JKarp


Nie ma sprawy - chętnie pomogę.JK (2013/05/26 13:52)

wojtekzkiw


Myślę że taką usterkę da się naprawić ale lepiej iść do gwarancji , tak jak powiedział pan JK nie mogą ci powiedzieć że to s twojej winy . (2013/05/26 13:54)

wirefree


Jaka niezgodność przeciez kupił całą wędkę , jakby kupił połamaną to wtedy może sie na to powołać.

(2013/05/26 13:54)

Arca92


Jaka niezgodność przeciez kupił całą wędkę , jakby kupił połamaną to wtedy może sie na to powołać.



Jeśli pękła to mogę przypuszczać że miała wadę jakąś. Powiedzmy pękniecie jakieś się pogłębiało aż w końcu pękła i w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu mogę się na to powołać. I wtedy sprzedający ma mi udowodnić moją winę, a nie ja swoją niewinność. (2013/05/26 14:22)

wirefree


No tak ale to jest rękojmia a nie niezgodnosc towaru z umowa.  Niezgodnosc towaru z umowa jest wtedy jak kupujesz w sklepie Ser a to jest tylko produkt seropodobny wyprodukowany z tłuszczu roslinnego. tudziez sól drogowa sprzedawana jako spozywcza.

(2013/05/26 16:06)

Arca92


No tak ale to jest rękojmia a nie niezgodnosc towaru z umowa.  Niezgodnosc towaru z umowa jest wtedy jak kupujesz w sklepie Ser a to jest tylko produkt seropodobny wyprodukowany z tłuszczu roslinnego. tudziez sól drogowa sprzedawana jako spozywcza.


Ja to już się pogubiłem czytam i czytam i coraz mniej rozumiem. (2013/05/26 16:49)

wirefree


To czy uszkodzenie mechaniczne powstało na skutek wady czy normalnego uzytkowania czesto rozstrzyga sąd. Jesli producent ma dobrą wole to może ci to wymienić ale nie musi. 

 

(2013/05/26 16:57)

użytkownik108412


jeśli firma dba o klienta, często uzna taką reklamację nawet nie wnikając w to zbyt głęboko. Sprawny serwis gwarancyjny, to też dla firmy mocna reklama. Jeśli to nowy zakup tym bardziej walcz. Ale zależy od firmy, tak jak inni piszą, pierwsze co zrobią, aby nie uznać tej reklamacji, to obciążenie cię winą. Niemniej spróbuj.  (2013/05/26 18:47)

Arca92


jeśli firma dba o klienta, często uzna taką reklamację nawet nie wnikając w to zbyt głęboko. Sprawny serwis gwarancyjny, to też dla firmy mocna reklama. Jeśli to nowy zakup tym bardziej walcz. Ale zależy od firmy, tak jak inni piszą, pierwsze co zrobią, aby nie uznać tej reklamacji, to obciążenie cię winą. Niemniej spróbuj. 



Teoretycznie mamy w Polsce takie coś jak domniemanie niewinności. Ale niestety dla mnie 100zl za wędkę to jest już dość dużo.  Mam nadzieje, że się uda. pozdrawiam. (2013/05/26 19:05)

przemyslaw-misi


kup mikado golden lion za 7 dych i masz wedke na 10 lat ^^  to feeder, ale ja lowie nim od 3 lat na spine i jest gitarka. 3.6m max 100 gieta wyrzutu i 3 szczytowki do wymiany, ta najsztywniejsza to jest najlepsza na spinne^^ (2013/05/26 19:14)

JKarp


"Jaka niezgodność przeciez kupił całą wędkę , jakby kupił połamaną to wtedy może sie na to powołać."
CześćUmowa kupna sprzedaży nie mówi, że wędka ma być cała. :-)]JK
(2013/05/26 19:17)

luki1006


Jeśli to jest nowa wędka to musiała mieć wadę fabryczną lub w sklepie gdzieś nią uderzono o kant lub nad gnieciono delikatnie. Ja mam teleskop za 25zł firmy "splawik" kupiony na targu i służy mi od kilku lat do tej pory a ciągnąłem na niego rybki do 3kg i zaczepów też się o szarpałem, a jednak jakoś się trzyma :) (2013/05/26 19:36)

dawcio1962


jeżeli gwarancja jeszcze jest warto iść z nią
pozdrawiam (2013/05/26 19:45)

Arca92


Jeśli to jest nowa wędka to musiała mieć wadę fabryczną lub w sklepie gdzieś nią uderzono o kant lub nad gnieciono delikatnie. Ja mam teleskop za 25zł firmy "splawik" kupiony na targu i służy mi od kilku lat do tej pory a ciągnąłem na niego rybki do 3kg i zaczepów też się o szarpałem, a jednak jakoś się trzyma :)



No nie wędkę kupiłem 28 grudnia. a łowię dopiero od maja. (2013/05/26 22:07)

JKarp


CześćRękojmi już nie ma. Na to miejsce została powołana " Niezgodność towaru z umową". Nie kombinuj nic sam z naprawą. Zgłoś na piśmie do sprzedawcy i opisz, że wędka pękła jak ucięta a to wskazuje na to, że jakaś wada materiału w tym miejscu musiała być.JK (2013/05/27 06:10)

Boolek


na bank jakaś wada. (2013/05/27 09:03)

barrakuda81


Mnie pare lat temu trzasnął spinning mikado competition ss spin w 1/3 długości bo miałem zaczep i byc może za mocno pociagnąłem.Można by więc powiedzieć że to była moja wina ale reklamację serwis zrealizował w ramach gwarancji,nieodpłatnie i kij jest sprawny do dzis. (2013/05/27 11:37)

Koziii


Kolego, mi wędka Mikado Gryphon 240/35 złamała się w tym samym miejscu co do mm . I u mnie z gwarancją lipa , dowiedzialem sie że sprzedawca zamówi mi złamaną część kija ale za pół ceny .  (2013/05/30 08:19)

ppaula3


witam,a jak powinno sie  napisac odwolanie od naprawy gwarancyjnej.Pierwszego dnia od zakupu wedki odlazl korek,wedka sie zlamala w szczytowce,a oni przez miesiac czasu korka nawet nie tkneli a wedke skrocili i teraz mam dwie nierowne czesci co mi nie odpowiada.moze ktos pisal kiedys takie pismo i by podpowiedzial jak im to ująć zeby naprawili. (2013/08/16 10:32)