Zaloguj się do konta

Złamana szczytówka w wędce

utworzono: 2016/07/08 18:18
szymon-1

Witam. Mam problem ze złamaną szczytowka w wędce 😔 Wędkę zakupiłem przez internet. I teraz mam problem bo nie wiem czy musze wysłać ją do sklepu w którym ją zakupiłem czy mogę wysłać prosto do serwisu. Albo czy mogę ją oddać do sklepu wędkarskiego w moim mieście i czy oni mogą ją wysłać do serwisu? 😔 [2016-07-08 18:18]

dendrobena

Nie wiem kol.czy wędka jest jeszcze na garancji? Jeżeli nie to najprościej udać się do sklepu lub centrum wedkarskiego.Jest taki wybór szczytówek że dopasujesz na miejscu.Wieloktotnie korzystałam z zakupów w centrum wędkarskim do bata Jaxson.Powodzenia. [2016-07-08 19:25]

ryukon1975

Napisz jakie to wedzisko i czy jest jeszcze na gwarancji. [2016-07-08 20:35]

szymon-1

Wędzisko to okoniowa wklejanka dragona. Zakupiem ją miesiąc temu więc gwarancja jeszcze jest [2016-07-08 20:43]

ryukon1975

Więc nic nie dokupisz w żadnym sklepie. Kij musi być wysłany do serwisu. Najlepiej przez sklep w którym go kupiłeś lub inny sklep w Twojej okolicy jednak to już zależy od sprzedawcy w nim czy będzie chciał Ci pomóc. Najważniejsze nie zapomnij do niego dołączyć gwarancji i dowodu zakupu czyli paragonu który jest zazwyczaj wymagany. Szczegóły przeczytasz na karcie gwarancyjnej. [2016-07-08 20:55]

SebekKry

Dokładnie jak pisze kolega wyżej. Musisz odesłać do sprzedawcy z pakietem dokumentów i opisem jak doszło do złamania (ja musiałem przynajmniej taki opis zrobić) a ten odeśle na naprawę bądź wymianę do serwisu. Miałem w tamtym roku też taką sytuację z muchówką Dragona. Trwało to koło miesiąca. Wróciła naprawiona. [2016-07-08 21:02]

ogtw

Napisz jeszcze, jak złamałeś ten kij, żeby inni nie łamali kijów w taki sam sposób. [2016-07-08 21:04]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies



Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wedkuje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp z o.o.,Warszawa 02-761, ul. Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Ustawienia