Zaloguj się do konta

Złamana szczytówka - wędka spinningowa Jaxon

utworzono: 2014/06/26 08:21
KoFler

Jak w temacie złamałem szczytówkę, nie będę za długo owijać w bawełnę, a więc dziura w pomoście, krok w tył zdarty bok, ani na chwilę nie puszczona wędką, szczęśliwy, że nic się nie stało wygramoliłem się i nagle patrzę, a tu jedna przelotka lata luzem po żyłce a kawałka wędki brak.
Co teraz? Wiem w którym miejscu szukać w jeziorze kawałka wędki, czy to coś da?
Wędka na gwarancji, czy jest szansa, że coś mogę wywalczyć z gwarancją? W jaki sposób?
Czy szukać kawałka wędki i ją skleić jak nie będzie szans na gwarancję?
W jaki sposób skleić?
A tu mała dziurka w pomoście...

[2014-06-26 08:21]

RuchPalikota2

Ja, nie mówię że ty masz tak zrobić ale przynajmniej ja tak robię:Możesz spróbować z gwarancją i powiedzieć np. że zacinałeś i wędka pękła, lub że miałeś zaczep a spodziewałeś się  że wędka wytrzyma (choć to 1 jest lepsze wg mnie) Jeżeli się nie uda z gwarancją to poszukaj szczytówki w sklepie wędkarskim i spróbuj zamówić szczytówkę (zawsze lepiej przymierzyć na miejscu czy pasuje), lub jak się nie da zamówić to kup ją w e-sklepie. Ja tak robię z feederami i batami ;) [2014-06-26 08:46]

KoFler

Ok powiem to pierwsze i zobaczymy, a powiedz mi, nurkować po szczytówkę czy nie będzie potrzebna przy reklamacji? [2014-06-26 09:16]

pawlo1818

Miałem ten sam problem, oddałem na gwarancję i bez problemu wymienili. Powiedziałem że strzeliła na rybie. [2014-06-26 11:51]

Zgłoś to na gwarancje tylko zmyśl że stał się to nie z twojej winy. Jaxon jak i mikado ma bardzo dobry serwis który większość reklamacji uznaje o czym miałem się okazje niejednokrotnie przekonać.

Pozdrawiam Boczny Trok
[2014-06-26 17:38]

plotka97

Moim zdanie tylko gwarancja [2014-06-26 18:03]

KoFler

Ułamańą cześć wyłowiłem z jeziora w 5 minut, a 2h szukania w domu gwarancji i nic, a żona "szukała" 5 minut i znalazła gwarancję :P robiła herbatę...Chyba trzeba zacząć porządkować papiery... Jutro udam się do sklepu i spróbuję powalczyć dam znać jak poszło, dzięki za info wszystkim. [2014-06-26 20:41]

KoFler

a tak jeszcze jedno, myślicie że wymienią od razu czy będę czekać na jakąś decyzję?To moja jedyna wędka spinningowa, a miałem ochotę połowić w weekend...
Jeżeli będzie trzeba to zarzucę karpiówkę na żywca, no ale nie takie plany były... :/
[2014-06-26 21:32]

Jeśli oddasz wędkę do sklepu w jakim ją kupiłeś to oni wyślą ją dopiero do serwisu i tam padnie decyzje czy gwarancja zostanie przyjęta pomyślnie. Na 100% nie będziesz miał sprawnego kija na weekend, musi to troche potrwać.
[2014-06-26 23:08]

A co do porządku w papierach to proponuje skserować wszystkie paragony, ponieważ mają one skłonność do szybkiego blaknięcia.
[2014-06-26 23:10]

KoFler

Co do tematu to można go zamknąć.
Spinning naprawiony bez opłat. Niestety czas realizacji tragiczny. Dopiero odesłali go wczoraj, a więc prawie ponad 3 tygodnie czekanie - 3 weekendy bez spinningu.
Trzeba będzie to w najbliższym czasie nadrobić. [2014-07-23 12:28]

Co do tematu to można go zamknąć.
Spinning naprawiony bez opłat. Niestety czas realizacji tragiczny. Dopiero odesłali go wczoraj, a więc prawie ponad 3 tygodnie czekanie - 3 weekendy bez spinningu.
Trzeba będzie to w najbliższym czasie nadrobić.

3 tygodnie to nie jest zły termin, znam przypadki gdzie czas oczekiwania dochodził pod 2 miesiące... A przygodę ze spinem nadrobisz, wierzę w Ciebie:) I życzę sukcesów.
[2014-07-23 14:19]