Zaloguj się do konta

Złamana szczytówka karpiówki

utworzono: 2013/06/14 13:20
xxxczokxxx

Witam Panowie mam od 11 miesiecy wędke kariową Jaxon cantara carp i problem jest taki ze przedwczoraj złamała mi się szytowa część dodaje że to wędka składowa  czy moge oddać ją na gwarancje i mi ją naprawią ? czy raczej odrzucą lub na mój koszt ? może miał ktoś podobną przygode
[2013-06-14 13:20]

JKarp

CześćZłamałeś przypadkiem np przy wyrzucie dopuszczonym obciążeniem czy złamałeś uderzając o coś, przytrzasnąłeś drzwiami samochodu ?Oczywiście zanieś wędkę tam gdzie kupiłeś z kartą gwarancyjną. Gwarancja 24 miesiące.JK [2013-06-14 13:34]

ArturDabrowski290

Jeśli by ci nie uwzględnili że to wada fabryczna a nie chcesz ponosić dużych kosztów to możesz odciąć kawałek tej szczytówki, kupić w sklepie zoologicznym przelotkę szczytowo i wkleić nawet na kropelce lub superglu. Ja tak zrobiłem ze spiningiem i mam go do tej pory. [2013-06-14 15:48]

dunster35

Miał mój kolega . Niby z gwarancją do 2 lat a jednak musiał płacić ale o połowę mniej . Jakoś musisz pokombinować.
[2013-06-14 16:34]

pieprzuFF

Możesz iść z wędką do sklepu i oddać na gwarancję a oni wymienią Ci część szczytową na nową bez gadania... tylko będzie trzeba długo poczekać. Spotkałem się z takimi przypadkami w mojej miejscowości i za każdym razem wędki zostały wymienione czy to Jaxon czy Shimano. Mi w tym roku przytrafiło się uszkodzenie wędki przy pierwszym łowieniu wędka Kongera, musiała być jakaś wada, teraz mam nową część szczytową i jest super. Jeszcze sprzedawca przyspieszył proces bo wysłał wędkę na gwarancję, a mi od razu dał nową część szczytową abym nie musiał czekać ;) on poczekał na tą od producenta . Więc również możesz spytać sprzedawcę o takie rozwiązanie. Dodatkowo Konger podczas swojej rocznej gwarancji na sprzęt wymienia wędkę zawsze, przy uszkodzeniu z własnej winy także. Więc śmiało możesz oddać na gwarancję uszkodzoną wędkę i na pewno gwarancja zostanie uznana. dostaniesz nową część szczytową.  pozdrawiam :) i Połamania! ( na rybie oczywiście) ;)
[2013-06-15 07:52]

xxxczokxxx

spróbuje oddać na gwarancje złamała się co prawda po 11 miesiącach i to było przez zachaczenie położyłem wedke lekko i prys to nie powinna strzelić ale powiem ze przy rzucie
[2013-06-15 09:25]

SpeeQ

mam ta sama wedke i to samo mi sie zrobilo przez przypadek zlamalem ta gorna czesc jesli pojdziesz na gwarancje to ci to naprawia tylko bedziesz dluzej niz 1 miesiac czekal
[2013-06-15 20:23]

xxxczokxxx

mam ta sama wedke i to samo mi sie zrobilo przez przypadek zlamalem ta gorna czesc jesli pojdziesz na gwarancje to ci to naprawia tylko bedziesz dluzej niz 1 miesiac czekal

to ja tez nie przy rzucie ja podałem informacje ze przy rzucie zeby nie było na gwarancji ze sobie sam złamałem a tak nawiasem to nie wiem czy wiesz ale w umowie Jaxona jest 31 dni (miesiąc) jeśli dłuzej mogłeś sie ubiegać o odszkodowanie wiadomo 1.5 miecha to szkoda dziadować i sępić ale jakby z 3 miechy to bym im nie odpuścił
[2013-06-16 12:44]

cebullos

ja miałem podobny problem przy spławikówce Jaxona. Miałem ją drugi raz nad wodą i przy rzucie ułamała się przy drugiej przelotce. Oddałem na gwarancje i od kopa zrobili czekałem niecałe dwa tygodnie! także nie zastanawiaj się tylko zanieś i powinni bankowo Ci zrobić :)
[2013-06-16 23:02]

yba

 ja miałem identyczny problem z wędką kongera , sam niechcący zawadziłem nia i złamała mi się . Zaniosłem do sklepu i wymienili mi cały pierwszy skład :-) czekałem ok , 3 tygodni. [2013-06-17 07:16]

xxxczokxxx

ja swoja oddałem do serwisu  a złamała sie dokłądnie jak ja kładłem złozyłem kładłem haczyk mi sie do spodni zapioł położyłem ruszyłęm noga ( niewiedziałem ze mnie zaczepiło ) i prys
[2013-06-17 08:45]

piter1311

Podczas nocki kolega stanął mi na szczytówke Jaxon Inspiral carp,wędka już po gwarancji.Zaniosłem do sklepu,powiedziałem co się stało,i że niemam już gwarancji.Sprzedawczyni wypisała nową karte gwarancyjną,i wysłała do serwisu.Niecałe dwa tygodnie i wędka wróciła z nowym pierwszym elementem.Więc widocznie wszystko można załatwic,jeżeli tylko sprzedawca tego chce,zaznacze ze jestem starym klientem tego sklepu wędkarskiego [2013-06-17 10:09]

xxxczokxxx

Wędka już chwile temu wróciła z serwisu wymienili mi całą cześć można spać spokojnie z serwisem jaxon
[2013-08-16 19:57]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies



Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wedkuje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp z o.o.,Warszawa 02-761, ul. Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Ustawienia