Witam wszystkich.Podczas spinningowania uszkodzila mi sie gorna czesc szczytowki minaowicie jakies 6cm reszta czesc wedki wpadla do wody wraz z przelotka.Nie posiadam karty gwarancyjnej czy serwis duzo bedzie kasowal za taki element.
pozdrawiam
Witam wszystkich.Podczas spinningowania uszkodzila mi sie gorna czesc szczytowki minaowicie jakies 6cm reszta czesc wedki wpadla do wody wraz z przelotka.Nie posiadam karty gwarancyjnej czy serwis duzo bedzie kasowal za taki element.
pozdrawiam
(2012/11/13 11:28)Witam wszystkich.Podczas spinningowania uszkodzila mi sie gorna czesc szczytowki minaowicie jakies 6cm reszta czesc wedki wpadla do wody wraz z przelotka.Nie posiadam karty gwarancyjnej czy serwis duzo bedzie kasowal za taki element.
pozdrawiam
O cenę szczytówki pytaj w sklepie wędkarskim.
Można zamówić u Dragona jeden skład z wędki dwuczęściowej. Koszt takiego składu to ok. 1/2 ceny wędki.
orientuje się jak jest z serwisem dragona ? kilka dni temu złamał mi sie kijek TD 7-21 w części szczytowej jakies 5cm od góry , o kij dbałem zawsze w pokrowcu zero otarć , ryz , zgnieceń itp.
Sprzedawca nastraszył mnie ze szanse darmowej naprawy są nikłe ale warto próbować bo jest jeszcze rok gwarancji.
Cześć.Ale jakiś powód złamania musiał być skoro pękła.Jeżeli masz gwarancję to się nie musisz na zapas martwić,oddajesz do sklepu gdzie zakupiłeś,sprzedawca go odeśle i pozostanie Ci tylko czekać ok.2 tygodni.Ewentualnie jeżeli uznają,że to z Twojej winy zostało złamane,to musisz się przygotować na zakup części szczytowej,której wartość wynosi około 1/2 wartości kija.Wysyłałem swich kilka również i nie było problemu bo serwis ogólnie mają ok. i to się chwali,także myślę,że i w Twoim przypadku nie będzie problemu:)
Miałem z nimi ten sam problem chciałem oddać do hurtowni która handluje dragonem i nie przyjęli stwierdzając ze nie kupiłem u nich ale kupiłem przez sklep który zaopatrywany jest przez nich.W końcu oddalem do innego sklepu i za nowa część zaplacilem polowe wartości kija .Serwis mają do bani .Byłem miłośnikiem dragona od kiji po kołowrotki z górnych pólek. Od roku przeszedłem na SERTA i jak na razie odpukać /ale dragon złotówki odemnie nie dostanie .A i ponad 6 tyg czekałem na część.
Dragon ani żadna hurtownia nie przyjmie od Ciebie czy ode mnie sprzętu do reklamacji,to musi być tylko i wyłącznie wysyłane przez sklep w którym kupiło się dany towar.Tak samo jest z zamawianiem jakichkolwiek części np.szpuli do kołowrotka czy czegoś innego,wtedy również tylko przez sklep musisz cokolwiek zamawiać.Kiedyś nawet dzwoniłem do kierownika serwisu i pytałem się go w tej sprawie.Także tylko można przez sklep, inaczej nie da rady.
(2014/03/12 21:17)