Zaloguj się do konta

Zezwolenia na wody RZGW ok. Płocka

utworzono: 2014/03/09 16:08
rad13

Witam tak jak w temacie chciałem się upewnić jak jest z tymi zezwoleniami czy wystarczy same potwierdzenie wpłaty na konto czy również trzeba mieć dodatkowy wydruk z strony rzgw z danymi osoby uprawnionej i regulaminem.Drugie pytanie dotyczy tego jak to wygląda w przypadku kontroli nad wodą dodam że jestem uczniem z ważną legitymacją z okolic Płocka i mam zamiar wykupić miesięczne zezwolenie.proszę o informację od osób łowiących na tych wodach i mających kontakt ze strażom (czy nie było problemów)z góry dziękuję za ewentualną wypowiedź.
[2014-03-09 16:08]

weekendowy moczykij

Musisz wypełnić druk zezwolenia i mieć przy sobie dowód wpłaty (opłata tylko poczta,bank). Tu masz informacje z mojego koła odnośnie zezwolenia od RZGW wraz z potrzebnymi drukami.  http://www.pzwkasztelan.pl/204-informacja-rzgw.html [2014-03-09 17:32]

danielkas

Najważniejsze - trzeba posiadać kartę wędkarską. Do tego tak jak pisał Kolega powyżej - potrzeba mieć uzupełniony druk zezwolenia ze strony RZGW (ten z regulaminem) oraz dowód wpłaty. W regulaminie zapisano, że ma być oryginał dowodu wpłaty - i podobno kontrolujący czepiają się, gdy ktoś ma wydrukowane potwierdzenie z konta internetowego. Pewnie gdzieś w prawie bankowym są zapisy uznające takie potwierdzenia, ale dla uniknięcia nerwów i niepotrzebnych dyskusji lepiej zapłacić w banku czy na poczcie jakieś 2-3 złote i mieć stempel, podpis i spokój. [2014-03-10 11:20]

rad13

Dzięki za informacje byłem dzisiaj na poczcie i przy okazji wziąłem druczki, co do tych stron z rzgw na wszelki wypadek wydrukowałem wszystkie cztery( nigdy nie wiadomo do czego się przyczepią) i na wtorek planuje pójść do koła opłacić zezwolenie i  rzgw na 30 dni w poczcie.
[2014-03-10 12:47]

danielkas

Żeby łowić na wodzie RZGW nie potrzebujesz płacić składki PZW - potrzebujesz mieć kartę wędkarską a nie opłaconą składkę członkowską. [2014-03-10 13:55]

rad13