Zezwolenia

/ 14 odpowiedzi
Witam,

Jestem początkującym wędkarzem i mam pytanie odnośnie zezwolenia na wędkowanie. Mianowicie jestem zapisany do koła wędkarskiego należącego do okręgu siedleckiego ale bardzo często też wędkuje na mazurach i szczerze mówiąc nie kalkuluje mi się wykupywać za każdym razem okresowego pozwolenia na wędkowanie (70zł za tydzień) i chciałbym się dowiedzieć czy jeśli należę do tego koła do którego należę mogę wykupić zezwolenie całoroczne na wędkowanie w innym okręgu wędkarskim, a dokładnie chodzi mi o okręg toruński i jezioro Trupel bo tam tylko wędkuje jak jestem na mazurach.
MASTINO

W swoim Okręgu poproś o zezwolenie na Okręg w którym chcesz wędkować. Nie wiem ile masz lat, ale było tak dotychczas, że członek-uczestnik z Kartą Wędkarską czyli do 16-go roku życia, mógł wędkować w całym kraju bez dodatkowych zezwoleń i opłat z innych Okręgów PZW. Dowiedz się wobec tego u siebie w Okręgu jak to się ma na ten rok. (2013/01/01 23:39)

grisza-78

Tak to wygląda w moim Okręgu PZW Bydgoszcz, podpunkt 4
I. ZASADY OGÓLNE

§ 1
Członek Związku - Koła ma prawo:
1. Uczestniczyć w Walnym Zgromadzeniu Koła.
2. Wybierać i być wybieranym do władz i organów Koła.
3. Pełnić tylko jedną funkcję z wyboru we władzach lub organach Koła.
4. Członek Związku ma obowiązek należeć tylko do jednego Koła PZW.        (2013/01/02 15:09)

gral

Z tymi zezwoleniami są niezłe jaja. Wykupując kartę np. w okręgu Kieleckim, musimy sami załatwiać sobie zezwolenia okręgów, z którymi  Kielce mają podpisane porozumienie. A takowe zezwolenia są tylko dostępne w zarządach głównych okręgów.W kołach terenowych zezwolenia są wydawane tylko pod znaczki, także nie ma możliwości zdobycia tam zezwoleń, za porozumieniem. Więc po co te porozumienia, skoro żeby zdobyć zezwolenia muszę przejechać za nimi niejednokrotnie pół Polski.  (2013/01/02 15:45)

Maciek91

Tak to wygląda w moim Okręgu PZW Bydgoszcz, podpunkt 4
I. ZASADY OGÓLNE

§ 1
Członek Związku - Koła ma prawo: