Zaloguj się do konta

Zestawy na karpia-wybór

utworzono: 2014/04/15 10:40
gerard88

Cześć,
Jestem początkowym "karpiarzem", jeżdżę sobie na łowiska komerycjne, głównie na "Okonia" w Janówku Pierwszym. Mój sprzęt ma kilkanaście lat i przystosowany był do łowienia spławikowego na jeziorkach na ryby do 2kg... Jeżdżę od roku na karpie i albo wyciągam rybki maksymalnie 2-3kg albo mam coś większego i po prostu zrywam wszystko... Dlatego postanowiłem zainwestować troszkę, żeby to miało jakiś sens :)
Przewidywany budżet: do 1.500-2.000zł.Potrzebne: dwa zestawy (czyli wędka x2, kołowrotek z wolnym biegiem x2, plecionka lub żyłka- właśnie: co?, koszyki- jakie rozmiary, haczyki- jakie rozmiary; czy mogą być gotowe, ponieważ nie przepadam za wiązaniem), stojak na dwie wędki z sygnalizatorami, podbierak- jaki rozmiar, jaki materiał?
Jeśli chodzi o wędki to zaproponowano mi w sklepie takie: 1) Impact PRO Carp 360 3lbs, 2) Medalist Carp 360/390 3lbs. Kołowrotki: 1) Okuma travertine 30FD/40FD. Stojak: Traper kombajn 5,5kg + sygnalizatory Prestige- tutaj nie ukrywam, że cena jest trochę za wysoka, bo powiedziano mi za komplet w granicach 1.000zł...
Jak ktoś mógłby podzielić się doświadczeniem- byłbym bardzo wdzięczny... [2014-04-15 10:40]

ziober30

Witam,
w takich pieniążkach to próbuj w ten sposób:
- wędziska prologic c1 2 szt - 400 zł
- kolowrotki i tu nie wiem co Ci konkretnie polecić, ale myśle że za 2 szt nie płać więcej niż 400 zł
- odradzam stojak bo on sporo kosztuje, a lipy nie ma co kupować, kup lepiej dobre sztyce (podpórki), myśle że za 4 szt ok 150 zł
- sygnalizatory to polecam mf 213c, polecam bo sam  używam i jak narazie śmigają ładnie cena za set 2+1 to ok 350 zł
- a resztę kasy wydasz na wszystkie inne, drobne rzeczy, które będą Ci potrzebne a jeszcze ich nie masz.
Pozdrawiam.
[2014-04-15 11:24]

ziober30