Zaloguj się do konta

Zestaw wędkarski na Dzień Chłopaka potrzebuję pomo

utworzono: 2012/08/27 21:22
boniaaa7

Witam, mam zamiar kupić chłopakowi na zbliżający się "Dzień Chłopaka" sprzęt wędkarski. Osobiście nie znam się na tym w ogóle, nie wiem co taki zestaw wędkarski dokładnie powinien zawierać i jaką firmę najlepiej wybrać, dlatego też zdecydowałam się umieścić posta na tutejszym  forum licząc na dobrą radę ; ) Chłopak wspominał jedynie, że chciałby mieć swój sprzęt wędkarski, najlepiej z podświetlanym (albo i "piszczącym") spławikiem. Nie wiem dokładnie ile taki sprzęt kosztuje, i tutaj moje pytanie czy za ok. 150 zł kupię coś w miarę porządnego, czy jakiś badziew ? Wielkich ryb na pewno nie będzie łowił, to raczej tak dla rozrywki. Gdzie najlepiej takiego sprzętu szukać ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.  [2012-08-27 21:22]

Witam Cię boniaaa7. Jeśli chodzi o sprzęt to sobie poradzimy w wyborze. Podam Ci zestaw na spławik.1. Na spławikWędka - Tu długość najlepiej 3,6m-3,9m zależy od wysokości ciała wędkarza, powiedz sprzedawcy, że chciałabyś wekę matchową on/a będzie wiedzieć o co chodzi podam kilka modeli: Mikado trython match 70 zł, firmy, które też mogą być to Mistrall, Mikado, Konger, Robinson ale nie Jaxon nie polecam akurat w moim wypadkuKołowrotek - tu zależy od upodobania wędkarza, ale lepiej na początek mi się tak wydaje kołowrotek z tylnym hamulcem, np. z mikado, konger, robinson cena to ok od 60-80złŻyłka - Polecam firmę Dragon, Trabucco, Sufix sprzedawca Ci pomoże, na spławik żyłka optymalna to 0,18mm  15-25zł kolor brązowy, biały, przezroczysty, lub ciemnySpławik - tu zależy gdzie będzie łowić i na jakiej głębokości więc kup dwa spławiki 2g i 3g  5-10złOłów - w pudełku, sprzedawca będzie wiedzieć co dać w gramaturach ok. od 0,3g do 1,5g   5 złHaczyki - Polecam firmę Owner, Kamatsu, Gamakatsu rozmiar 10-12  najlepiej z trzonkiem 5-8 złStopery- 1,5 zł