Zestaw uniwersalny do 140zł

/ 4 odpowiedzi
Witam. Jestem początkujący. Ostatnio spodobało mi się łowienie ryb i chciałbym sobie kupić jakiś sprzęt w granicach 140 zł mógłby mi ktoś doradzić jaki sprzęt kupić? Będę łowił na jeziorkach oraz stawach. Interesuje mnie łowienie takich ryb jak szczupak, okoń, sum lin, karpie i inne podobne ryby :) z góry dzięki. Pozdrawiam 
Sith

Niestety nie ma sprzętu uniwersalnego, inny zestaw będzie Ci potrzebny do łowienia szczupaka, inny do okonia i inny do karpia i inny suma.
Poza tym jaką metodą chcesz łowić, grunt, spławik czy może spinning?

Ps
Poczytaj trochę, na forum jest całe mnóstwo tematów dotyczących metod i sprzętu, może bardziej ukierunkujesz swoje pytanie. (2015/05/21 09:12)

Haryyy5

Nie wiem nawet od czego zacząć... chcesz za 140zł kupić sprzęt na wszystkie gatunki ryb. Nie ma takiej możliwości. Dodaj jedno zero to może uda się złożyć jakieś tanie zestawy. jak masz 140 zł do dyspozycji, zakładam że o wędkarstwie wiesz tyle co nic, to idź do lokalnego sklepu wędkarskiego i poproś sprzedawcę żeby pomógł Ci wybrać jakiegoś bata. Jest to długa wędka (nawet 8m) pozbawiona kołowrotka. Będzie idealna na rozpoczęcie swojej przygody ze względu na prostotę użytkowania. kup tak do 100zł, za resztę pieniędzy żyłkę, ciężarki, spławiki i haczyki. Będziesz mógł połowić na to leszcze, płocie, karasie, liny, nieduże karpie, ewentualnie okonki.  (2015/05/21 09:17)

lasvegas

Sith, Haryyy5- po pierwsze jesteście w błędzie, a po drugie zniechęcacie kolegę Rafała do wędkarstwa. Jesteście doświadczonymi wędkarzami i zdążyliście już poznać różnorodność metod ale koleś pyta o pierwszą wędkę! Po jaką cholerę wkręcać komuś początkującemu dwa baty, trzy spinole, matchówkę i pickera??!!!! Tego, że kilka różnych wędek musi mieć dowie się w swoim czasie. Póki co średni kijek tele 3-3,6m do 20 czy 30 g i kręcioł 3000 wystarczą mu.pozdrawiam
(2015/05/21 23:59)

Haryyy5