Zestaw spławikowy dla początkującego

/ 19 odpowiedzi
witam jestem początkującym wędkarzem i chce kupić wędkę z kołowrotkiem do połowu metodą spławikową ale raz na jakiś czas chciałbym użyć tej wędki na grunt wiem że dla każdego rodzaju połowu są inne wędki ale wiem że na pewno coś mi doradzicie . Ryby łowie na jeziorze o głębokości do 6m ryby do 3 kg  . Najlepiej jakby cena wędki i kołowrotka razem nie przekroczy 100zł .
Dzięki za pomoc
ArekCs


idź na jakiś bazar w tej cenie się wyrobisz, albo w biedronce też były "wędki" bo dobrego kija w tej cenie nie kupisz, nie mówiąc o kołowrotku. (2011/07/04 12:59)

pako220


oj możesz mieć problem ze znalezieniem dobrej wędki i kołowrotka za te pieniądze!i z bazaru nie polecam!te wędki potrafią sie łamać przy zarzucaniu!widziałem na własne oczy:)kolego zainwestuj troszke więcej na chociazby dobry przeciętny sprzet!tu masz kija http://allegro.pl/mistrall-olympic-tele-3-60-10-30-gram-i1678408373.html a tu kołowrotek http://allegro.pl/okuma-compressa-30-rd-i1683809325.html  radze dorzucić jeszcze 50zł i bedziesz miał juz dobry sprzęt jak dla początkującego.i na spławik i na grunt!jak nie bedzie Ci odpowiadać to poszperaj na allegro i poszukaj coś prześlij linki a zobaczymy co tam znalazłeś! (2011/07/04 13:29)

mnbv000


a ja dorzucę te 50 zł to co mam kupić i jeszcze jedno pytanie jakiej firmy szukać a jakiej unikać przy wyborze sprzętu (2011/07/04 18:32)

wedkarz


Jaxon , Dragon , Konger , Sensas , Maver ,Trabucco , Traper ,Gutmix ,Gamakatsu ,Daiwa , Abu Garcia , Rapala..
moim zdaniem od innych firm trzymaj się z daleka ;] (2011/07/04 18:47)

wedkarz


A może chcesz zacząć przygodę z batem?? (2011/07/04 18:59)

mnbv000


nie raczej nie (2011/07/04 19:04)

mnbv000


to co proponujecie do 150 zł (2011/07/05 13:43)

mnbv000


a co myślicie o takim kiju
 http://allegro.pl/mikado-combat-telefish-330-10-50-g-i1698513857.html
i do tego taki kołowrotek
http://allegro.pl/mikado-kolowrotek-fish-hunter-406rd-dl-i1694706629.html