Zestaw spininngowy na początek

/ 8 odpowiedzi
Witam wszystkich :) Pisałem w zeszłym roku o sprzęcie spinningowym.. przyszła zima wiec wstrzymałem się z zakupem ale czas najwyższy zaopatrzyć się w sprzęt. Skompletowałem sobie zestaw i chciałbym zapytać was o zdanie czy warto go kupić, ewentualnie co zmienić :) Głownie chciałbym polować na okonie, ewentualnie jakiś szczupaczek czasem :)) Wędka Shimano Catana DX - 270, ciezar wyrzutu 7-21 Kołowrotek Dragon Viper RD800i Żyłka Trabucco SPINNING PERCH 150 m - 0,18 Całość kosztować będzie 330 zł. Nie licze na to że jest to sprzęt najwyższych lotow, ale czy da się nim już swobodnie i z przyjemnością połowic :)
Maciek664

Od razu sie moze jeszcze zapytam o kolejna porade.. jak dobierać wielkość przynęty do żyłki ? załóżmy ze do tej 0.18 jaki ma mięć rozmiar obrotówka ?
JEstem naprawde nowy w temacie i wiele nauki przede mną.. (2017/02/21 14:16)

barrakuda81

Zależy na jakie wody i ryby się nastawiasz ale ogólnie rzecz biorąc to będzie niezły zestaw na początek nauki spinningowania.Zupełnie wystarczający i pozwoli cieszyć się łowieniem.Trochę to takie niewłaściwe podejście do tematu ale skoro pytasz to na żyłce 0.18 mm spokojnie poowisz na błystki od 0 do 3 moim zdaniem.Przy czym trójeczką już raczej w wodzie stojącej bo w rzece pod prąd będzie spory opór. (2017/02/21 14:28)

Maciek664

Rzeczywiście nie wspomnialem gdzie chce łowic.. głownie jeziorka, stawy sporadycznie rzeka :)

A czemu niewłaściwie ? nie wiem właśnie na jakies zasadzie dobierać żyłke i przynęte :p (2017/02/21 14:39)

ryukon1975

Kij Shimano który wbrałeś można zastąpić czymś lepszym. Popatrz na ten z linku niżej, 2,6 m 5-25 g.

http://www.fishing-mart.com.pl/sklep/pl/dragon-street-fishing-spin-g5-a3-p27-k19389.html (2017/02/21 16:04)

barrakuda81

Rzeczywiście nie wspomnialem gdzie chce łowic.. głownie jeziorka, stawy sporadycznie rzeka :)

A czemu niewłaściwie ? nie wiem właśnie na jakies zasadzie dobierać żyłke i przynęte :p