Zaloguj się do konta

Zestaw gruntowy na karpie w stawie

utworzono: 2012/09/08 21:16
arekkalinski

Witam jestem początkującym wedkarzem mam 15 lat i zwracam się do was z wielką prośbą, abyście pomogli przygotować mi zestaw karpiowy na grunt. Posiadam wędkę Mikado trython    m-tele universal 330. Łowię na stawie głębokość max 2.5 m miejscami muł, karpie od 2 do 8 kg jaki zestaw mam zrobić i na co łapać teraz we wrześniu. Od razu mówie, że nie jestem zwolennikiem kulek proteinowych wolę korzystać z naturalnych przynęt takich jak kukurydza ciasto chleb robaki.                                                  Pozdrawiam Arek                                                                              [2012-09-08 21:16]

Witam jestem początkującym wedkarzem mam 15 lat i zwracam się do was z wielką prośbą, abyście pomogli przygotować mi zestaw karpiowy na grunt. Posiadam wędkę Mikado trython    m-tele universal 330. Łowię na stawie głębokość max 2.5 m miejscami muł, karpie od 2 do 8 kg jaki zestaw mam zrobić i na co łapać teraz we wrześniu. Od razu mówie, że nie jestem zwolennikiem kulek proteinowych wolę korzystać z naturalnych przynęt takich jak kukurydza ciasto chleb robaki.                                                  Pozdrawiam Arek                                                                            
polecam samozacinające zestawy  z koszykiem do metody lub z ciężarkiem minimum 80g ,przypon max 20 cm np. z miękkiej plecionki ,jesli nie chcesz łowić na kulki to załóż 3-4 ziarnka twardej kukurydzy . pozdro.

[2012-09-08 21:32]

endriu1994

Ja bym tak ostro nie zaczynał :D
Na początek wystarczy zwykły koszyczek zanętowy ,rurka antysplątaniowa haczyk nr 6 i powinno być git :D
Głowna 0,30 przypon 0,25 (biorąc pod uwagę że jesteś początkujący )
żeby zbyt dużo ryb nie stracić :D

[2012-09-09 08:34]

arekkalinski

Raczej zacznę od porady endriu. A na co biorą pora jesienna? [2012-09-09 10:00]

arekkalinski

Ja bym tak ostro nie zaczynał :D