Zestaw feederowy w niskiej cenie

/ 23 odpowiedzi
Witam, chcę zakupić niedrogi zestaw fedeera wraz z kołowrotkiem. Planuje przeznaczyć na zakup ok 200 zł. Do tej pory łowiłem praktycznie na sam spinning, więc nie mam większego doświadczenia z wędkarstwem gruntowym. Kolega mi poradził wybór kija o parametrach dł  ok 3,90 a c.w. 90 do 120 g. Może ktoś ostatnio kupował, albo po prostu poleca mi jakiś odpowiedni sprzęt. Myslę sie wybrać do Centrum Wedkarskiego w Warszawie na Wybrzeżu, tylko obawiam się, że tam może być ciężko sie wyrobić w tej cenie.
spines21

http://www.wedkuje.pl/pokaz.php?pokaz=archiwum&szukaj=zestaw+do+feedera+za+200+z%B3. (2016/10/26 08:57)

Adam01

Jeżeli chodzi o kij to mi bardzo dobrze się sprawdza Conger Carbomaxx 3,3m do 120g i bardzo sobie ten prezent cenię. Nie jest to drogi sprzęt, w okolicach 100zł więc zostanie Ci funduszy na kołowrotek. Tuttaj nie mogę polecić konkretniej marki i modelu, ponieważ sam używam do tego klija kołowrotka spinningowego roz. 2000, ktory notabene świetnie się spisuje. (2016/10/26 09:13)

użytkownik26223

Po pierwsze pytane gdzie łowisz ? Rzeka? Jezioro?
Na jezioro 120 gram to trochę za dużo, na rzekę starczy.
Jeśli o dł chodzi to zależy od twoich osobistych preferencji i twojego wzrostu.Ja jestem raczej niski i preferuje kije 3.00 -3,30m
W cenie do 100 zł to raczej nie poszalejesz
raczej chwalone jest mikado
http://sklepdrapieznik.pl/sklep/mikado/18055-golden-lion-feeder-300-100g.html
http://sklepdrapieznik.pl/sklep/mikado/326-trython-feeder-300-100g.html

Jaxon
http://www.fishing-mart.com.pl/sklep/pl/jaxon-black-arrow-feeder-g3-a11-p66-k12386.html
http://www.fishing-mart.com.pl/sklep/pl/jaxon-arcadia-feeder-tele-feeder-g3-a11-p66-k15762.html

Tylko jeśli zdecydujesz się na rękojeść z "korka" to radze uważać bo w tańszych modelach jest to oszukiwany korek.Pianka + okleina z korka,
pod wpływem wilgoci może się rozklejać.
kołowrotek może coś z Okumy?
  (2016/10/26 09:28)

greenn