Zaloguj się do konta

Zestaw Feeder 500-600zł

utworzono: 2018/08/29 22:18
gustlik89

Witam

Jestem nowy na forum, co zresztą widać po ilości wpisów. Na początku przejrzałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi ale czuję niedosyt. Coś zawsze się nie zgrywało. Chciałbym zapytać bardziej doświadczonych kolegów (ja wracam po przerwie po 4 latach) o zestaw na feedera.

Jeśli chodzi o kołowrotek to upatrzyłem sobie Daiwa ninja rozmiar 4000 lub Okumea ceymar w tym samym rozmiarze. Oczywiście nei zamykam sie na to co mi sie w głowie ubzdurało. Liczę na odzew pozytywny lub negatywny ale dający aleterntywy.

Z wędką mam problem. Ja głównie będę łowił na wodzie stojącej 50-70m więc wydaje mi się że 3,6m i 90gr wyrzutu wystarczy. Mysłałem o Trabucco i jakims modelu presision lub selektor. Nastawiam się na ryby max 10kg, akcja raczej paraboliczna (człowie trochę poczyta i wydaje się że wie o czym pisze) aczkolwiek jestem laikiem i tutaj potrzebuje wiekszej pomocy .

Dzięki wielkie za pomoc i zrozumienie [2018-08-29 22:18]

ryukon1975

Przyjrzyj się wędziskom z serii Mega Baits Black Shadow Feeder, doskonałe do warunków o jakich piszesz. Pod linkiem niżej możesz przeczytać na ich temat więcej.
https://wedkuje.pl/n/mega-baits-black/93290 [2018-08-30 05:32]

amstaf358

Błąd,jeżeli na wodzie stojącej to wystarczy delikatniejszy kij 330/270 i do 50 cw,nie ma co przesadzać z mocą kija, 50g wystarczy w zupełnosci,koszyczki 20/ 25/30 g i wszystko w tym temacie... a kij 330 składa się na 3 równe częsci co ma swoje zalety transportowe.....ja kupiłem teraz 2 Dragony ellite pro picker 275/50 cw kij za 200pln i miodzio........... [2018-08-30 07:51]

gustlik89

Nie wiem czemu ale Dragon mnie nie przekonuje. Zwłaszcza gdy poleca ktoś kto go promuje. A coś z młynków polecicie? [2018-08-31 22:49]

ryukon1975

Dragon Black Shadow Cię nie przekonuje? Sprawdziłeś jego parametry techniczne? Pomyślałeś by obejrzeć go w sklepie i ocenić praktycznie? Czy po prostu nie bo nie.