Zaloguj się do konta

Zestaw do łowienia na grunt do 400zł

utworzono: 2018/10/07 12:06
kondor-k1

Witam wszystkich, wędkarstwem zaraziłem się niedawno i postanowiłem dokupić trochę sprzętu bo ten, który mam jest już leciwy, a łowię coraz większe sztuki i spędzam coraz więcej czasu nad wodą. Jako, że jestem na poziomie początkujący - średnio zaawansowany w łowieniu gruntowym proszę o pomoc w doborze sprzętu. Łowię głównie metodą chod rig z woreczkiem pva oraz na method feeder. Łowić będę na wodach komercyjnych stojących w odległości max 100m od brzegu, wielkość ryb do 20kg.
Na wędkę z kołowrotkiem chciał bym wydać do 400zł. Na stronie sklepu carplive.pl są teraz fajne wyprzedaże i znalazłem takie kołowrotki:
- FOX EOS 7000
- Anacoonda Antigua BR-8000
-Okuma Longbow XT LBXT 665
Wędka musi być 3 składowa ze względów transportowych i myślałem nad Daiwa Black Widow 3,6m 3lbs

Pomóżcie w wyborze bo oglądam i czytam od dwóch dni i czym więcej patrzę tym ciężej wybrać.
[2018-10-07 12:06]

Daiwa W to dobry wybór kołowrotek Okuma może być. [2018-10-07 13:25]

kondor-k1

A kołowrotek Daiwa Black Widow BR 5000A? Bo teraz się pojawił taki.

Ogólnie to jeszcze mam takie pytanie czym się sugerować przy doborze rozmiaru szpuli? [2018-10-07 13:42]

hakon

rozmiar szpuli czyli jej pojemnosc czyli ile i jakiej grubosci potrzebujesz linki [2018-10-10 14:16]

Adi777

Kolega łowi na Dragon Maxima kołowrotek i Daiwa Blac Widow wędkę. Rzucać na odległość 100m to już bardzo dużo. Jak wywozić to ten kołowrotek się na pewno sprawdzi. I można nim dużą rybę wyjąć. Okuma tactic czy Trawertine też dają radę, ale mają plastykową rączkę. [2018-10-10 18:35]

MarkowySklep

Jednym taki rodzaj materiału może przeszkadzać, natomiast moim zdaniem sprawdza się dobrze- mowa o ręczce Okuma czy wspomnianego Trawertine, ja mam pozytywne doświadczenia właśnie z Okuma więc polecam ich kołowrotek. [2018-10-11 18:39]

kondor-k1

Konrad [2018-10-12 08:01]

kondor-k1