Żerowanie wiosną

/ 8 odpowiedzi
Mam małe pytanko do doświadczonych wędkarzy. Wczesną wiosną ryba żeruje bardziej na głębszej wodzie czy woli płytszą ?  Najbardziej zależy mi na informacjach dotyczących rzek nizinnych..typu Wkra..na której zazwyczaj łowię. Najczęściej zasiadam na płoć, jazia, klenia itp. Jestem młodym, początkującym wędkarzem i zależy na radach starszych. Z góry dziękuję, Połamania koledzy .! 

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

u?ytkownik139006


W ostatnim tygodniu łowiłem sporo płoci na niedużej rzece, najwięcej stało w zatoczce  na granicy nurtu i spokojnej wody, jest to jedno z najgłębszych miejsc w mojej okolicy. Na szybszych odcinkach, gdzie w cieplejszych miesiącach trafiają się duże klenie i jazie na razie jest pusto.  (2016/02/12 18:52)

SVT