Zbiornik Kotliny

/ 6 odpowiedzi
Witam, czy ktoś z Was jeździ nad zbiornik Kotliny? Ja czasem jeżdżę tam na płocie. Łapałem jeszcze krąpie wszystkie w jednym rozmiarze ok 18 cm (sierpień 2009) na pinkę i białe. Kolega łapał tam sandacze.Czy ktoś złapał tam coś innego, jeśli tak to na co?
endriut

Witam!

Na kotlinach też łapię tylko płocie... nic więcej nie chce się zapiąć. Znajomy jeździł na nocki na kotliny łapał ładne leszcze, ale to kilka lat wstecz. W zeszłym roku na paproszka zapiął mi się kilkunasto centymetrowy okonek a poza tym to nic. Pozdrawiam. W niedzielę mam zamiar sięwybrać na rybki w okolicy może się spotkamy..?

(2010/04/07 16:02)

benelux

Witam.

Czytałem twoje artykuły na portalu, są bardzo ciekawe. Można się od Ciebie wiele nauczyć i dowiedzieć. Nie będę ukrywał, że w porównaniu do Ciebie to jestem baaardzo początkujący i tak właśnie jest (wędkuję od trzech lat). Nawiązując do Twojej propozycji spotkania na rybkach w najbliższą niedzielę, zdradź mi swoją, a dla mnie najważniejszą chyba wędkarską tajemnicę - jak przekonać małżonkę do swoich wypadów na rybki? Przyznaję, że mam z tym trochę problemów, drugi to mało wolnych sobót w pracy i czasami niedziel. Wędkowanie natomiast jest dla mnie doskonalą odskocznią właśnie od stresującej pracy bez względu na wyniki wyprawy.

Pozdrawiam.

Benek

(2010/04/07 23:56)

endriut

Małżonkę trzabe przekupić, najlepiej jakąś długo odkładaną robotą w domu, w ogródku. Dać jej na spotkanie z koleżankami. Albo poprostu wytłumaczyć że musisz... Moja żonka powoli się już przyzwyczaja. Pozdro. (2010/04/12 20:39)

u?ytkownik8975