Zaloguj się do konta

Zbiornik linowy

utworzono: 2013/05/30 20:40
maroxx

Byłem dzisiaj na rybach na łowisku nr 613 gzel. Nastawiłem sie na linka, a brały same krasnopiórki i płotki.  
              nastawiam sie na tą rybę chyba 2 miesiące.

Pomóżcie mi ja wreszcie złowić .
 Jak ją mam zwabić bez nęcenia? Jaka przynęta? Jaka zanęta( domowej roboty, bo nie mam kasy na kupną) pomóżcie proszę :))

jestem początkujący mam 14 lat :) łowie na spławik :)

potrzebne na jutroo :)) dzieki :D
[2013-05-30 20:40]

Jakub Woś

Gdy byłem w Twoim wieku nęciłem tłuczonymi gotowanymi ziemniakami z dodatkiem siekanych rosówek. Łowiłem w oczkach zrobionych pośród grążela żółtego. Przynętę ( rosówkę) kładłem na dnie.
[2013-05-30 20:59]

maroxx

próbowałem dzisiaj cały dzień, ale nic. Jak wielkie były te rosówki te kawałki ?

były efekty tego ?
[2013-05-30 21:02]

fuksowaty

kilka czerwonych lub rasówa zestaw ma lezec i siedziec cichutko nie tupac i poprostu bezruch a napewno zaprocentuje [2013-05-30 22:01]

Micz01

najlepiej wybrać miejsce muliste i przy trzcinkach(albo grążele),nęcić tak jak kolega pisał ziemniaczkami(niezbyt dużo) i pociętymi rasówkami.  Jednodniowe nęcenie to troszkę za krótko,trzeba przez parę dni. Wędkować z rana,albo z wieczora. Powodzenia
[2013-05-30 22:31]

maroxx

dzięki za rady :D :)
[2013-05-30 22:41]

maroxx

jeśli coś jutro podejdzie, to wstawię zdj. :D
[2013-05-30 22:42]

skajpek

Witam . Tym wpisem narobiłeś mi ochoty na jutrzejszy wypad . tez postaram się złowić Lina . bd łowił na czerwonego robaka i kukurydze ewentualnie spróbuje na białego . zanęta to zwykła zanęta uniwersalna . mówisz ze cie nie stać . dragona kosztuje 5.90 przynajmniej u mnie  do tg  trochę kukurydzy  i czerwone robaczki i starczy . nie musisz rozrabiać całej paczki rozrób pół i będziesz miał na 2 razy .  Pozdrawiam i życzę połamania jutro ;)
[2013-05-30 22:54]

maroxx

do wedkarskigo mam z 20 km :D
[2013-05-30 23:02]

skajpek