Zasady wędkowania studenta

/ 6 odpowiedzi
witam serdecznie! Panowie mam pytanie, do tej pory nigdy nie wykupowalem pozwolenia na wedkowanie, lecz teraz uznalem, ze najwyzsza pora to zmienic. jestem z Gdanska. jestem jeszcze studentem, chcialbym wyrobic karte i moc spokojnie jezdzic na rybki. moze ktos mi w skrocie wyjasnic o co chodzi z tymi wszystki oplatami, i jakie oplaty upowazniaja mnie do polowu na jakich terenach? i co jesli chce pojechac na ryby gdzies dalej?
dziekuje i pozdrawiam!
withanight88


Musisz wybrać się do któregoś koła w Gdańsku albo okolicach, wyjaśnisz, że chcesz wstapić w szeregi PZW , będziesz musiał zdać banalny egzamin na kartę wędkarska , będziesz potrzebował 2 zdjęć. koszt ok 20 zł

Zostanie Ci wyrobiona legitymacja cżłonkowska i będziesz musiał zapłacić składki za roczne wędkowanie. W Twoim przypadku nie wielkie bo jako student masz bodajże 50% zniżki 

Skladki dzielą się na członkowskie i okręgowe - uprawniające do wędkowania w innych częsciach kraju.



Gdańsk ma porozumienia z 

Okręg PZW w Bydgoszczy - porozumienie na wody górskie i nizinne

Dopłata na wody górskie i nizinne: tak
Okręg PZW w Elblągu - porozumienie na wody górskie i nizinne

Dopłata na wody górskie i nizinne: tak
Okręg PZW w Jeleniej Górze - porozumienie na wody górskie i nizinne
Okręg PZW w Koszalinie - porozumienie na wody górskie i nizinne

Dopłata na wody górskie: tak
Okręg PZW w Słupsku - porozumienie na wody górskie i nizinne

Dopłata na wody górskie: tak




A jeżeli chciałbyś połowić gdzieś dalej będziesz musiał sie dowiadywać na bierząco bo na pozwoleniach które opłacisz nię będziesz mógł wędkować, tylko będzie dodatkowa opłata

(2011/04/07 09:24)

withanight88


W samym Gdańsku napewno jest 6 kół wędkarskich .  (2011/04/07 09:28)

o-lin