Zanęta z pasz dla zwierząt
utworzono: 2010/09/22 23:33
Witam. Jestem początkującym wędkarzem ale mam juz za soba wiele ryb, duzo sprzetu, sposobow itp. Mam 16 lat, łowie na splawik, grunt i kulki proteinowe. Testowalem wiele zanet z roznymi efektami. Moj tata ma firme ktora zajmuje sie sprzedaza pasz dla zwierząt hodowlanych. Poprostu pasze dla świń, krów, kór itp. sa tam rozne pasze granulowane proszkowane o roznym stezeniu roznych rzeczy ;P i tu sie nasuwa moje pytanie. Czy mozna by z nich zrobic zanete?? [2010-09-22 23:33]
Jak najbardziej.Ja stosuję tylko składniki młynarskie i efekty są piękne.
Popróbuj różne kombinacje i sam znajdziesz " złoty środek "
Pozdrawiam :))
[2010-09-23 07:50]
Trochę poszperaj po forum, poszukaj jakie właściwości powinna mieć dobra zanęta ( smużenie, zapach, smak, kolor itp) potem sprawdź jak zachowują się twoje produkty w wodzie. Jak znajdziesz " swoją mieszankę", na kupne nie będziesz chciał spojrzeć. Pozdrawiam i sukcesów życzę.
[2010-09-23 11:23]
Musisz zwrócić rzeczywiście uwagę na skład takiej paszy. Nie może mieć chemii, konserwantów, ulepszaczy, spulchniaczy, witamin, leków, jednym słowem nic poza naturalnymi składnikami spożywczymi. [2010-09-23 12:05]
chleb jakąś pasze najlepiej zmieloną płatki zmielone kukurydziane troche zanęty dla ryb woda oczywiście kotlety sojowe mogą być staare ja robiłem z przeterminowanych połącz i ugniataj tak jak ciasto.Dodam że Kotlety sojowe muszą sie moczyć wyciśnij wode gotowe to samo chleb mocz przez 5 min wyciśnij wode i rób tak jak napisałem.A co do ilości to sobie sam ustalisz
,jak już zrobisz to dodaj olejek zapachowy jeszcze raz ugnieć i możesz zaczynać robić kulki
Połamania.
[2010-09-23 12:36]