Zanęta z dodatkiem ziemi wędkarskiej - WoW to jest

/ 15 odpowiedzi
Mam problem byłem wczoraj na rybach były zawody spławikowe ja nie brałem udziału w nich ale mogłem se usiąść na jednym stanowisku miedzy uczestnikami bo było wolne i powędkować ale jak i z lewej tak i z prawej miałem zawodników w odległości 5m doszło do nęcenia nie wiem co rzucali do wody ale na pewno używali ziemi wędkarskiej i po 5minutach zaczeły się brania ciągali płoć za płocią a ja nic łowili na białe robaki ja też i ciekawi mnie co oni mieć mogli dodane do tej ziemi wędkarskiej? a może samą ziemią nęcili? to mnie zastanawia i nie daje spokoju a kilka dni wcześniej na tym samym miejscu siedziałem i łapałem ryby miałem wyniki a wczoraj nic ani brania.

i myślę se że trzeba kupić ziemię wędkarską ale czy coś jeszcze trzeba dodać do niej to nie wiem nigdy nie stosowałem ziemi bo jestem może nie początkującym ale dawno nie praktykującym wędkarzem 10lat nie wędkowałem i pokupowałem sprzęt i od nowa zaczołem bo czas pozwala teraz
1bartek1


Mogła być to zanęta, której dodali ziemi/gliny dla zmienienia konsystencji i zubożenia zanęty.Mógł być to także dżokers podany w ziemi bełchatowskiej. (2012/04/15 11:39)

Bernard51


Lub mogli miec w swieta wedki pokropione??
To tez jest sposób na zawody (2012/04/15 11:51)

maras74


Mam problem byłem wczoraj na rybach były zawody spławikowe ja nie brałem udziału w nich ale mogłem se usiąść na jednym stanowisku miedzy uczestnikami bo było wolne i powędkować ale jak i z lewej tak i z prawej miałem zawodników w odległości 5m 
Co to za bzdury wypisujesz!!! Jak mogłeś wejść pomiędzy zawodników 5m. z lewej i prawej czyli przepisowe 10m a ty pomiędzy nimi!!! Pomiędzy sektory nie wejdziesz a gdzie usiadłeś 5m od zawodników i łapałeś!!!
GDZIE MODERATOR???
(2012/04/15 13:12)

wuzkasz