Zanęta naturalna karpiowa

/ 4 odpowiedzi
Witam wszystkich Karpiarzy.

Mam pewne pytanie?

Jestem początkującym a wręcz dopiero uczącym się karpiarzem i chciałbym w tym roku zacząć łowienie na kulki własnej produkcji. Pojawiło się bardzo dużo artykułów i filmików o produkcji własnych kulek, w większości są to kulki produkowane z MIX-ow które notabene cenowo (mix + dodatki) nie różnią się od gotowców (gotowe kulki).

I tu rodzi się moje pytanie czy można robić kulki z ZANĘT (chodzi mi o to zęby zamiast mixu użyć zanęty jako podstawy) i podczas wyrabiania masy dopalać jakimiś smakiem. Dużo jest mowy właśnie o mix-ach albo tez o produkcji kulek z różnego rodzaju mak a chyba nikt nie poruszył tematu zanęty jako podstawy.

Nie chciałbym popełnić jakiegoś karpiowego Fo-pe, dlatego w mojej głowie urodziło się to pytanie i wole się spytać niż później wrócić z łowiska o smutnej minie bez wyniku nawet kilówki. A jak mówi staropolskie porzekadło "Kto pyta nie bladzi".

Z góry dziękuje za odpowiedzi na moje pytania. Połamania kija i 20 na holu ;] Pozdrawiam !!!

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

u?ytkownik26223


jasne że da rade nawet w karpmaxie był artykuł na ten temat,.na tym forum już też był ten temat poruszany.oczywiście z samej zanety nie uformujesz kulki,ale możesz zrobić tzw baze z  mąki kukurydzianej,mąki sojowej i mleka w proszku i do tego dodać zanęte.tylko zanęta musi być przesiana przez sito.do pół kilo bazy dodajesz pół kilo zanęty i masz mix na kulki .do tego dodajesz  tylko jaja,zapach itp dodatki ,formujesz kulki i gotujesz . (2013/03/26 18:51)

Romuald55