Zanęta Dragon Magnum-opinie

/ 11 odpowiedzi
Witam.Chciałbym zapytać się czy zanęta Dragon Magnum jest dobra zanętą poniewaz nie znam się zbyt dobrze na nich i kupiłem ją pierwszy raz.Mam wątpliwości co do niej ponieważ pewnego ranka wybrałem sie z kolegami na ryby i chociarz siedzieliśmy pare godzin to nic nie złapalismy nie wiem czy to był po prostu taki dzień czy zanęta nie zbyt dobra.pOzDro...

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

Greg1994

Zanęty są w porządku sam ich uzywam praktycznie cały rok i mi sie bardzo fajnie sprawdzają np. płociowa z carmelem mvde i melasa fajnie w to wchodziły liny i leszcze...  co do waszego połowu ciężko to okreslic bo przeciez mogło dojsc do nagłego spadku ciśnienia itp.    ;) (2011/03/07 20:28)

pirania996

wielkie dzięki za odp.) (2011/03/07 21:30)

Rocky27pl

Sam nie stosowałem tej zanęty ale mój kolega ją używa i bardzo sobie chwali  (2011/03/07 21:53)

adrianek19921

witaj ja używam z dodatkiem melasy na leszcza.Super się sprawdza:) (2011/03/07 21:57)

kamillo8110

To dobra zanęta i dosyć tania, złowiłem na nie juz parą ''moich'' okazów:P (2011/03/07 22:21)

matiuss

Ja jej nie używałem, ale jeśli mogę się wtrącić to bym Ci kolego polecił Trapera. Na moim łowisku jest to najlepsza zanęta na leszcza i karpia.  (2011/03/08 08:44)

pirania996

A czy ten Traper sprawdza się przy połowiu szczupaka lub suma? (2011/03/08 17:59)

Patrol94

Nie polecam, ale przede wszystkim to zależy od zbiornika.  Tam gdzie ja łowię sprawdza się mieszanka firmy Stil. Dragon nie spełnił swojego zadania, a wiem, że to nie zależało właśnie od pogody, czy ciśnienia, bo byłem nad stawem przez cały tydzień w godzinach porannych do wczesnego południa, i Dragon kompletnie mnie zawiódł, a na zanęty firmy Stil złowiłem swoje pierwsze ryby na gruntówkę. Polecam Stil'a a odradzam Dragona. Ale to moje zdanie, i macie prawo się z nim nie zgodzić. Pozdrawiam. (2011/03/08 20:37)

plotka97