Zaloguj się do konta

Zalew Sulejowski i Pilica - relacje

utworzono: 2011/03/15 15:09

Uwaga! Ten wątek został zablokowany - nie możesz odpowiadać na posty

pichul

witam a jak tam na zalewie sulejowskim i pilicy  w dół od tamy zalewu? [2011-03-15 15:09]

pichul

ale troche ciepła się zrobiło może coś się wreszcie ruszy, może jak lód zejdzie to coś złowimy na zalewie? [2011-03-15 15:34]

pawelz

Zobacz tutaj
[2011-03-15 16:02]

1z2z3z4

Byłem w weekend nad Pilicą w Sulejowie (razem z 3 kolegami) i tylko jedno branko - bez ryby. Szybka zmiana miejscówki na Luciążę - i tu to samo... Czekam na następny weekend...
[2011-03-15 16:09]

witiakwicol1

Ja biorę ,a co dają?
[2011-03-16 07:49]

1z2z3z4

Na zalewie biorą leszczyki na Luciąży ukleje i płotki a na Pilicy mozna trafić na jazie
[2011-03-19 16:34]

sium

Te jazie na Pilicy to powyżej, czy poniżej zapory, bo ja dzisiaj siedziałem za szyną, poniżej zapory przez 4 godziny i nawet nie musnęło robaka. Ktoś się wybiera jutro?? [2011-03-19 19:22]

1z2z3z4

pod mostem w Sulejowie
[2011-03-20 14:16]

janusz45

poniżej zapory ryby potopiły sie,dzieki gospodarce PZW,o SRR nie niebęde pisał wiemy jak jest ...Pawelz ostatnio pisał jaki jest stan ryb ,byl ale niema ,jest tylko składka . [2011-03-20 17:07]

adam1910

W następny weekend wybieram sie nad zalew,mam nadzieje ,że sie troszeczke jeszcze ociepli.Z leszczykiem jak jest ostatnio ,ruszył sie i w jakim miejscach ? [2011-03-20 17:44]

1z2z3z4

na zalewie podobno leszczyk na ciężko sie ruszył
[2011-03-20 19:21]

pichul

witam jazie z utraty ale to niestety z zeszłego roku. teraz próbowałem już i w okolicach szyny, utraty jak i ok mostu rzelaznego (tam wolbórka wpada do pilicy) i w rzadnym z tych miejsc jeszcze ryby nie widziałem. moze jutro przejade się nad zalew ale nie jestem pewien czy lód już zszedł? [2011-03-21 10:56]

dizzy76

Cześć Koledzy A był może ktoś na rozlewiskach koło Ośrodka Więziennictwa? Czy na rozlewiskach stoi jeszcze lód? Wybieram się w weekend i nie wiem czy juz można się w wodę wrzucić...Będę wdzięczny za odpowiedzi Pozdrawiam Zbyszek [2011-03-21 13:02]

sium

W niedzielę ładne Jazie pojawiły się za Inowłodzem, mniej więcej 500 metrów za kompieliskiem w Inowłodzu. Tak mówił wędkarz, którego sptkałem. Sam natomiast zastanawiam się nad stawem spalskim, bo przy takiej pogodzie część przy starej kładce będzie już bez lodu. Byłem w niedielę na spacerku i ładnie wszystko właśnie od strony wpływu schodzi. Martwi mnie tylko tona śmieci na spacerniaku i to że nikt z władz nic z tym nie robi. Co się tyczy Zalewu, to wydaje mi się, że okolice portu przy tamie i betonów będą już bez lodu. Pilicę od zapory do Inowłodza chyba trzeba sobie odpuścić przynajmniej do kwietnia bo jak narazie dla mnie wygląda na martwą. [2011-03-21 13:12]

brt3

Witam.

Sobota- Zalew Sulejowski.Stara Wies,betony.Woda wolna od lodu.Pierwsi szczytówkowcy na schodkach.Bez brania.Ja na boczniaka 2 mikre okonki.

Niedziela- Zalew Sulejowski.Stara Wies,betony.Zamarzło przez noc.Jedziemy na Trestę,kilka aut i wędkarzy.Biorą a i owszem ale biżuteria.Płoteczki i ukleje.Wszystko w skali mikro.Na boczniaka 2 okonki i płotka.Na rzece przy Wolbórce zerooooo.

[2011-03-21 13:24]

1z2z3z4

Cześć Koledzy A był może ktoś na rozlewiskach koło Ośrodka Więziennictwa? Czy na rozlewiskach stoi jeszcze lód? Wybieram się w weekend i nie wiem czy juz można się w wodę wrzucić...Będę wdzięczny za odpowiedzi Pozdrawiam Zbyszek

byłem tam kolego w sobotę, niedzielę i dzisiaj (poniedziałek)
[2011-03-21 14:21]

brt3

Skoro byłeś to napisz proszę z jakim skutkiem:) [2011-03-22 14:10]

1z2z3z4

w poniedziałek po tych nocnych przymrozkach najgorzej było - najlepiej w niedziele - bardzo dużo uklejek, kilka płotek i sporo krąpików - dużo łapania na delikatny zestaw - raczej drobna rybka chociaż uklejki trafiały się całkiem ładne (jak na uklejki ;) )

[2011-03-22 15:23]

marcinspol

byłem w niedzielę (20.03.2011), poniżej nowego miasta. Wyniki:

mój brat: 1. jaź (ok. 0,5 kg) i przed podbierakiem po kilkuminutowym holu spadł leszcz jego życia:)

ja: cały dzień ze spiningiem i na woblerki, obrotówki nic, natomiast w desperacji w południe sprawiłem zestaw z bocznym trokiem i na żółtego twisterka uderzyło coś mocnego - niestety po paru metrach holu spadło (mój błąd - po braniu nie dociąłem).

Proszę o jakieś info czy ktoś może na pilicy próbował bocznego troka wczesną wiosną celując w jazie i klenie?

[2011-03-22 16:03]

adam1910

W ubiegłym roku po wizycie nad zalewem ,pojechałem co słychać na Pilicy poniżej Sulejowa.Interesujące jest pierwsze starorzecze od Sulejowa,fajna głebokość i całkowicie w lesie.Drugim miejscem ,które mnie zaciekawiło był odcinek wpływu rzeki Czarnej Koneckiej do Pilicy.Jeśli ktoś z Was zna te miejscówki to prosze o podzielenie sie swoja wiedzą,pozdrawiam. [2011-03-22 17:46]

1z2z3z4

...,pojechałem co słychać na Pilicy poniżej Sulejowa.Interesujące jest pierwsze starorzecze od Sulejowa,fajna głebokość i całkowicie w lesie...

mówisz kolego o rozlewiskach rzeki Luciąży czy czy starym korycie Pilicy powyżej Sulejowa (w stronę Taraski) bo nie wiem z której strony patrzysz ?
[2011-03-22 18:01]

adam1910

W Sulejowie skreciłem w prawo jadac obok Pilicy,jakis 1km dalej jest to starorzecze,może rozlewiska to nazywacie ,ale miejsce bardzo mi sie podobało.

[2011-03-22 18:24]

1z2z3z4

miejscami do 5 m ?
[2011-03-22 18:35]

adam1910

Tak

[2011-03-22 19:18]

1z2z3z4

To tzw Pociosek - stare koryto Pilicy - podobno bardzo "rybne" - tyle że mi tam nie idzie - ostatnio na moją jedną małą płotkę miejscowy, który siedział obok wyciągał 2 dorodne płociury ;D
[2011-03-22 20:58]

adam1910

Zauważyłem tam sporo "pełzających" ale widok wody i dookoła las ...przepięknie.Wędkarz łowiacy obok mówił ,że to jest dobre łowisko jesienne na drapieżnika.Jakie najcześciej sa tam poławiana rybki? [2011-03-22 22:13]