Zalew Gródek k. Policznej Czarnolasu

/ 6 odpowiedzi

Witam Kolegów, czy ktoś łowił na tym zbiorniku? Ciekawi mnie czy jest sens żeby tam się wybrać? Bo w okolicy Zwolenia wielkiego wyboru nie ma?

Połamania

Piotr

barrakuda81


Nie wiem jak tam jest teraz ale pare lat temu ta woda cieszyła sie sporym wzieciem chyba głównie ze wzgledu na karpiowate.Kiedyś tam gadałem z wędkarzami ale że było to latem to opowiadali głównie o karasiach i karpiach.O tej porze to pewnie interesuje ciebie drapieznik a tu nic powiedzieć nie potrafie.Osobiście takie wody szerokim łukiem omijam bo wolę dzikie łowiska więc z tą wodą osobistych doświadczeń nie mam. (2013/11/19 16:35)

Kaszubos


Dzięki Kolego,

Widzę, że jesteś z okolic. Ja jestem nowy w Kole i nie do końca mam rozeznane wody w okolicy. Interesują mnie jeszcze te stawy w Policznej - podobno część należy do PZW a cześć to prywatne zbiorniki ale nie wiem jak to jest w rzeczywistości.

Masz może jeszcze jakieś inne sprawdzone miejscówki w okolicach, niekoniecznie na drapieżnika.

Połamania

(2013/11/20 10:02)

Kaszubos


A tak jeszcze przy okazji ten zalew w Gródku to jest PZW Radom, czy Lublin? (2013/11/20 11:43)

barrakuda81


Szczerze to nie wiem do kogo należy ta woda.Nigdy tam nie łowiłem osobiście.Standardowo polecam Wisłę - tu dla każdego coś się znajdzie chociaż ostatnio z drapieznikiem trochę krucho ale trafiają się.Jak interesuję cię połów białej ryby to w sezonie wiosenno -letnim polecam jeziorko w m. Mozolice - woda mojego koła.Fajne liny i karasie się trafiają,czasem karp,ładny leszcz i płoć.Są też jazie i ładne wzdręgi.Z drapieżnika standard czyli okoń ,szczupak.Jest też boleń i sandacz a podobno też sum z tym ze te dwa ostatnie gatunki to jak wygrana w totka...Niewielka woda z nienajgorszym dojazdem ( tylko po deszczu jest ciężko ).Ta jesień z drapieżnikami jest tu jednak słaba niestety ale nie słyszałem żeby gdzieś w okolicy rewelacja była... (2013/11/20 16:22)

u?ytkownik142580