Zaloguj się do konta

Zakup nawigacji

utworzono: 2013/07/04 10:34
erykom

Planuje kupić nawigację,od razu mówię że nie chcę jakiejś drogiej kupować bo będę używał jej sporadycznie,co myślicie o tej  http://allegro.pl/extra-lark-50-3-odblok-128ram-2gb-folia-promocja-i3340565911.html   ? Nie znam się na tego typu urządzeniach dlatego myślę że ktoś mi pomoże na forum dokonać wyboru... [2013-07-04 10:34]

JKarp

CześćNie żebym był jakimś znawcą nawigacji ale to tak jak ze sprzętem wędkarskim - najtańszy być nie powinien a najdroższy być nie musi.Ja Żonie kupiłem Pentagram Nomad EVO 5.0 - około 300 zł.
Sam używam darmowej nawigacji z Nokii N8 oraz programu SpeedAlarm i jak na razie nie było miejsca którego by nie znalazła i zaprowadziła oczywiście bez prób prowadzenia przez pola i lasy ;-)Dzięki użyciu dwóch programów wiem w zasadzie wszystko co jest przede mną na drodze.JK
[2013-07-04 11:08]

wirefree

Najwazniejsze w nawigacja to mapa z jakiej korzysta, z map na polske najlepsza jest automapa ma najlepsze wsparcie dla radarow i najlepsze odwzorowanie terenu. 2GB to troche mało jak na dzisiejsze standardy bo ledwo zmiescisz automape na polske, 4GB to standard w takim wypadku.  [2013-07-04 11:33]

skryty

ja dokładnie tydzień temu musiałem zakupić nawigację (szefowa zadzwoniła po 20tej w środę, że w czwartek rano mam wyjeżdżać do Danii najlepiej swoim autem).
Zakupiłem Tomtoma 20:
http://allegro.pl/tomtom-start-20-20m-dozywotnia-aktualizacja-map-eu-i3308255398.html
. Generalnie wyjąłem z pudełka, podpiąłem, 5 min kombinacji i w drogę...ale grosza na nią wydanego (dałem w promocji 450zł) nie żałuje, przejechałem pół:)europy, a jechało się jak do sklepu po bułki:)
[2013-07-04 11:53]

wirefree

TomTom to nawigacje na dedykowanym systemie operacyjnym na polske ma chyba najgorsze mapy odblokowac nie mozna a co za tym idzie wgrac innej lepszej mapy. Dodatkowo sa problemy z auaktualnieniem mapy do nowszej wersji bo trzeba za to zaplacic i to nie mało.  [2013-07-04 13:02]