Zakup bata i feedera-propozycje,opinie

/ 4 odpowiedzi
Witam wszystkich wędkujących ;) Pisze na tym forum bo potrzebuje pomocy w dobraniu sprzętu. Jestem amatorem połowów więc ciężko samemu wybrać dobry sprzęt a w moim otoczeniu brakuje osób które mogłyby mi coś polecić. Szukam mianowicie bata 7metrowego tak w okolicach 200 zł i Feeder (kija i kołowrotka) w łącznej cenie mniej więcej 200-250 zł. Zakup planuje ten w przeciągu dwóch miesięcy ale warto już się rozglądać ;) Ps. Wiecie może gdzie mógłbym dostać szczytówkę do Spinninga Konger Tiger cross maxx l 270 7-25?
użytkownik152670

Gdzie zamierzasz łowić kolego tym feederem ;p ? Woda stojąca czy rzeki ? Ja ze swojej strony polecam ci mikado golden bay feeder.

Wędka ma dość duży wyrzut ale nadaje się na wody stojące dzięki 4 wymiennym szczytówkom. poczytaj sobie o niej ... same pozytywy ;).

zakupiłem ją na początku jesieni, ale narazie dobrze się spisuje. Kołowrotek hmmm... ja posiadam okuma tactic 45, bo 40 trochę mała jak ją macałem w salonie wędkarskim. Jeśli wolisz coś innego to tych tematów o feederach,batach i kołowrotkach jest tona... nie spamuj -_-.

POŁAMANIA!! Feeder i bat ? INTRESTING :v

(2016/02/29 09:28)

Artur z Ketrzyna

Wiecie może gdzie mógłbym dostać szczytówkę do Spinninga Konger Tiger cross maxx l 270 7-25?

Werwisie Kongera?

(2016/02/29 10:26)

Adi777

http://forum.wedkuje.pl/post/pierwszy-feeder-wyboropinie/838302

Witaj, 

w powyższym linku masz różne propozycje feederów i opini na ich temat.

Ja posiadam Trabucco Precision XT River Feeder 360 - 150 g + Tactic

Jestem zadowolony jak narazie, ale widzę również, że cena kija jak narazie wzrasta. Wychaczyłem go na 200 w promocji, a teraz już promocja go nie obejmuje i kosztuje 260 w sklepie trabucco :-o Mistrall Tournament też jest wart polecenia :)

(2016/02/29 12:28)

blondgreg