Zaloguj się do konta

Wystosujmy prośbę do redakcji

utworzono: 2012/01/10 11:24

Witam.Nie uważacie że na tym forum jest zdecydowanie za dużo "podwójnych kont" , "klonów" ,userów wracających jak bumerangi.Kiedyś sie zastanawiałem nad tym co zrobić aby te "klony" zlikwidować co odbiło by sie poprawą w merytorycznych dyskusjach na forum.
Może wreszcie redakcja wprowadziła by możliwość banowania kont po adresie ip komputera?Może wreszcie skończyły by sie głupie personalne wycieczki , kłótnie itp.Jak myślicie?? [2012-01-10 11:24]

ryukon1975

A jest to możliwe?
Jestem kompletnie zielony w temacie informatyki,ale jak popatrzę na swój ip to się zmienia bardzo często.
[2012-01-10 11:34]

Uważam,że Redakcja powinna po utworzeniu nowego regulaminu forum zaznaczyć w nim,że z jednego IP można utworzyć np.2 konta od chwili wejścia w życie regulaminu bo w obecnym nie widzę zapisu w tym temacie. [2012-01-10 11:35]

Jędrula

Witam. Nie uważacie że na tym forum jest zdecydowanie za dużo "podwójnych kont" , "klonów" ,userów wracających jak bumerangi.Kiedyś sie zastanawiałem nad tym co zrobić aby te "klony" zlikwidować co odbiło by sie poprawą w merytorycznych dyskusjach na forum.
Może wreszcie redakcja wprowadziła by możliwość banowania kont po adresie ip komputera? Może wreszcie skończyły by sie głupie personalne wycieczki , kłótnie itp. Jak myślicie??

 

 

 

 

 

 

*****



[2012-01-10 11:35]

Diablo

Pany,
Teraz zmienne IP to nie nowość na dodatek  internety w komórkach
[2012-01-10 11:40]

Podejrzewam @Heefe8 że masz neostradę, a u nich występuje zmienne IP.
[2012-01-10 11:44]

pawelz

Po IP niestety to niezbyt dobry pomysl.
Dla chcacych latwy do ominiecia, a mogacy uczciwym userom narobic klopotu,

Niestety , poki co w praktyce internet jest anonimowy. Mozna w teorii namierzyc klienta, ale to zmudny i nie zawsze oplacalny proces.
[2012-01-10 11:45]