Zaloguj się do konta

Wyprawy na ryby

utworzono: 2013/12/18 17:30
pawelek1122

Witam wszystkich.Jestem początkującym wędkarzem.Prowadzę własną stronę internetową oraz kanał na youtube .Dlatego  założyłem wątek na tym forum o dosyć dużych jak dla mnie początkującego wędkarza przyłowach na spławik oto link do mojego kanału https://www.youtube.com/channel/UCzZR6AYSn3meaRwl4lQJwwA jeżeli coś nie tak zrobiłem to sorry ale jak wspomniałem jestem początkujący mam nadzieję że jednak wam się spodoba .
Pozdrawiam. [2013-12-18 17:30]

alphard28

https://www.facebook.com/ZnamiNaRybyTV [2013-12-19 14:34]

alphard28

http://www.facebook.com/ZnamiNaRybyTV [2013-12-19 14:35]

DamianDagi15

Dam ci suba zobaczymy jak dalej się rozwiniesz :) Powodzenia. [2013-12-29 00:56]

pawelek1122

dzięki mam nadzieję że się nie zawiedziesz :) [2013-12-30 11:19]

pawelek1122

Witam, zapraszam do oglądania nowego filmu rozpoczynającego mój sezon 2014 zapraszam :D Tajemniczy staw [2014-03-23 10:35]

notaki

Sympatyczny filmik:-)
Jedna tylko prośba na przyszłość: Traktuj ryby humanitarnie ( nawet te malutkie ) i nie wal nimi tak o wodę.
Jakby ktoś tak Tobą  z kilunastu m. ( odnosząc do różnicy wielkości ) walnął o wodę .. przyjemnie by Ci było ?

Wpuść je po prostu bezpośrednio  i delikatnie z ręki do wody  :-)
Pozd

[2014-03-23 13:48]

lynx

Obejrzłem dwa filmy. W tym o federze nie ma prawie nic o federze. Jak go ustawiasz jak regulujesz na stojaku, jak pracuje szczytówka, czyli nic.
Glos. Nic nie zrozumiałem bo chyba mikrofon był za daleko i tylko bzykała muzyczka. Wyłącz muzyczkę i wzmocnij głos. Zdjęcia zbliżeniowe i po nich nic. Jak pracujesz kamerą to rób najazdy lub odjazdy aby pokazac przedmiot i z bliska i z daleka.
Ryby na talerzu leżały jak pod narkozą wiec nie wiem czy te co wypuszczałeś i te co były na talerzu to są te same. Kamera powinna pokazac całość sceny.
Jezeli pokazujesz toń wody i jest odlask światła to przynajmniej nie pokazuj tego tak długo a tylko przeleć po niej kamerą.