Wygięta przelotka - gwarancja

/ 3 odpowiedzi
Witam serdecznie.

Wczoraj stałem się (szczęśliwym) nabywcą wędki Dragon Millenium HD Senso Jig 275 cm.

Dzisiaj podczas oględzin wędziska zauważyłem, że wędka ma wygiętą przelotkę. Wygląda to tak :


http://imageshack.us/photo/my-images/213/zdjcie0051qd.jpg/


Co o tym sądzicie? Dla porównania dodam zdjęcie przelotki niżej:


http://imageshack.us/photo/my-images/72/zdjcie0052z.jpg/


i wyżej (przed wklejanką):

http://imageshack.us/photo/my-images/15/zdjcie0053wp.jpg/


Co powinienem zrobić? Oddać wędkę na gwarancji? Czy firma uzna mi tą gwarancję?

Trochę głupia sytuacja, bo przez swoje niedopatrzenie mam teraz problem. 

Powiedzcie, co sądzicie i co powinienem zrobić.

Pozdrawiam :)

WaLeR


Wjedz czołgiem do sklepu w którym kupowałeś wędke i żądaj zwrotu pieniędzy :D:D:D:D

(2012/02/09 16:15)

u?ytkownik97004


Ta seria tak ma. U mnie w X-Fine jest to samo, porównywałem jeszcze z kilkoma zdjęciami w sieci. Zastosowano taki, a nie inny zestaw przelotek. Nie ma to wpływu na wędkowanie. Nie licz na uznanie reklamacji z tego powodu, sam też nic nie majstruj bo stracisz gwarancję.   (2012/02/09 16:25)