Wybór zestawu na morze

/ 1 odpowiedzi
Witam kolegów wędkarzy.

Jestem amatorem wędkarskim , kiedyś (8-9lat) regularnie łowiłem na spławik i grunt potem zaprzestałem łowienia bo wyjechałem do anglii, byłem ostatnio na kutrze w Anglii (Devon) , na kutrze dostałem wędkę gotową do łowienia do żyłki głównej było przypięte obciążenie jakieś 250gram i po bokach 4 haczyki na przeponach, na 3h łowienia złowiłem tylko małą makrele. 
Chciałbym teraz pojechać na kuter na angielski kanał i połowić troszkę na spinning mógłby mi ktoś pomóc jak zmontować jakiś w miarę dobry zestaw ? ? nie oczekuje że złowię rekina czy coś ale żeby chociaż jakaś zabawa była. Najlepiej jakbyście mi jakieś zdjęcia podrzucili albo filmik, z góry dziękuję 
a i nie krytykujcie mnie bo łowienie dla mnie to tylko zabawa czas na relaks nie jestem zawodowcem ani nie muszę łowić dużych okazów.Pozdrawiam Michał.
rafal-idler