Wybór wędki - Mikado czy Mistrall

/ 10 odpowiedzi
Witam,proszę o pomoc w wyborze wędki. Mam do wyboru dwie propozycje ( budżet to 250 pln ).
1. - Mistrall Aqua method feeder 3,30 cw.60g
2. - Mikado Ultravilet method feeder 3,30 cw.90g
Łowiska to raczej komercja, lecz od czasu do czasu może być to jakieś jeziorko lub rzeczka.
Proszę o porady Szanowne grono Pozdrawiam.........
Sith

Co prawda nie znam się na feederach, ale biorąc pod uwagę Firmę, wybrałbym MIKADO. (2017/05/21 10:44)

MACKO76

Bierz mikado posiadam ultraviolet 360/120-feder  4 rok łowię na Odrze super daje rade!!! (2017/05/21 15:47)

kaban

Co prawda nie znam się na feederach, ale biorąc pod uwagę Firmę, wybrałbym MIKADO.

Jak dla mnie "nie znam się" to nie zabieram  głosu... . Ja tego się trzymam.

(2017/05/21 19:53)

ryukon1975

Miałem feeder Mikado z serii Ultraviolet o której piszesz, nie był wart nawet tyle zachodu by go nieśc za drzwi sklepu i na kolanie złamać. Wędzisk Mistrall nie znam. Wybierając kij gruntowy patrz na solidne wykonanie które da mu trwałość na dłuższy czas nawet kosztem +20 g na jego masie.

https://wedkuje.pl/n/dragon-magnum-ti/91392

http://www.fishing-mart.com.pl/sklep/pl/dragon-magnum-ti-feeder-g3-a11-p2613-k17824.html (2017/05/21 20:37)

chudymb2

Modele Ultraviolet są polecane i chwalone na wielu portalach feederowo-gruntowych np spławik i grunt więc nie wiem skąd twoja opinia (2017/05/21 22:36)

chudymb2

Modele Ultraviolet są polecane i chwalone na wielu portalach feederowo-gruntowych np spławik i grunt więc nie wiem skąd twoja opinia (2017/05/21 22:37)

Jędrula

Miałem feeder Mikado z serii Ultraviolet o której piszesz, nie był wart nawet tyle zachodu by go nieśc za drzwi sklepu i na kolanie złamać. Wędzisk Mistrall nie znam. Wybierając kij gruntowy patrz na solidne wykonanie które da mu trwałość na dłuższy czas nawet kosztem +20 g na jego masie.

https://wedkuje.pl/n/dragon-magnum-ti/91392