Wybór pontonu - cena około 2 tyś. zł.

/ 33 odpowiedzi
tomiczek22


Kolego, od razu mówię że na silniku w 62 nie pojedziesz wiele szybciej niż na silniku 40 a znacznie szybciej wyczerpiesz aku. Akumulator toyamy 100 przy silniku 54 starcza mi na ok 4h ciągłego pływania. Kumpel na silniku 40 i aku 100ah przy pontonie 3m pływa ciągle przez 6-7h. Im większe aku tym większa cena i waga. Przy pontonie 320 nie ma sensu podpinania silnika 62. Ja bym na Twoim miejscu wybrał silnik 40 i do tego akumulator żelowy 100ah. (2013/05/08 11:59)

tomiczek22


Kolego, od razu mówię że na silniku w 62 nie pojedziesz wiele szybciej niż na silniku 40 a znacznie szybciej wyczerpiesz aku. Akumulator toyamy 100 przy silniku 54 starcza mi na ok 4h ciągłego pływania. Kumpel na silniku 40 i aku 100ah przy pontonie 3m pływa ciągle przez 6-7h. Im większe aku tym większa cena i waga. Przy pontonie 320 nie ma sensu podpinania silnika 62. Ja bym na Twoim miejscu wybrał silnik 40 i do tego akumulator żelowy 100ah. (2013/05/08 11:59)

kedzio


Tak właśnie zrobiłem i wydaje mi się, że to dobry wybór. Balon320, aku110Ah, motorek Neraus 40. Chyba mam dość mocy i prądu na taki balon. Ale dopiero to testuję. Dokupię jeszcze płynną regulację i strażnika. Będzie dobrze. :) Jak mam doradzać, to będę doradzał właśnie taką konfigurację. (2013/05/08 13:57)

tomiczek22


W takim razi życzę tyle samo powrotów co wypłynięć :) (2013/05/08 18:59)

kedzio


Ano dzięki. Założycielowi wątku też życzę spokojnego śmigania. Daj znać co w końcu kupiłeś. :) (2013/05/08 21:34)

Dziukos


też mam ponton pro marine 320... ma 2 lata - chce sprzedać :) W dobrym stanie,tylko dwie deski w połowie pęknięte bo stanąłem na środku na samym początku z ekwipunkiem. Nie mam całkowicie sztywnego dna a coś takiego : http://allegro.pl/navigator-320-pro-marine-ponton-2012-turystyczny-i3229117472.html

chce go sprzedać za dość dobre pieniądze :) jakbyś był zainteresowany to pisz. (2013/05/10 11:55)

Dziukos


Witam :) Posiadam poniższy ponton na sprzedaż, jakby był ktoś zainteresowany to zapraszam.
http://tablica.pl/oferta/ponton-pro-marine-320-navigator-ID30PVH.html (2013/06/05 17:16)

adnikauto


Witam Kolegow!

Dlugo sie przymierzalem i rozmyslalem co kupic i w koncu "poszedlem" w pontony...
Kupilem: Santa Cruz Air Floor Inflatable Boat 10ft by Newport Vessels | Newport Vessels Inflatable Boat, Dinghy Boat, and Tender Boat Accessories
3 m dlugosci, 45 cm wysokosc burty, mozliwosc zamontowania silnika do 10 KM...
Zeby duzo sie nie rozwodzic zalaczam pare zdjec....
http://imageshack.us/a/img443/6286/v17c.jpg
http://imageshack.us/a/img822/8150/znv1.jpg
http://imageshack.us/a/img825/5509/k65c.jpg
http://imageshack.us/a/img842/9589/zva1.jpg
Silnik "elektryk" Haswing Osapian 55 lbs
http://imageshack.us/a/img14/505/49vj.jpg
http://imageshack.us/a/img5/8192/f5nx.jpg
http://imageshack.us/a/img28/3509/60e4.jpg
http://imageshack.us/a/img51/5930/xwqk.jpg
http://imageshack.us/a/img69/1782/m2m8.jpg
Jak widzicie "daje" rade na wiosla rowniez i to spokojnie bo "wioslarzem" jest kobieta...
http://imageshack.us/a/img51/9779/4ei1.jpg

Powiem tyle na koniec- silnik elektryczny daje rade na spokojnych akwenach,.... przy fali, silnym pradzie, dwoch osobach i "gratach" na pokladzie optymalny wydaje sie jednak silnik spalinowy 3.5- 6 KM wtedy jest spoko... w sumie na dwie osoby i psa wystarczy na wiecej jest za maly....
Pozdrawiam (2013/08/03 22:41)