Wybór łowiska na rzece

/ 14 odpowiedzi / 3 zdjęć
WItam, jestem początkującym wędkarzem, prosiłbym o poradę odnośnie "czytania" rzeki oraz wyboru łowiska na pokazanym na mapie odcinku. po przeczytaniu paru artykułów/poradników wstępnie wybrałem te 3 miejsca (tak wiem że na mapie widać że ktoś tam wędkuje) i prosiłbym o poradę odnośnie tego które miejsce było by najlepsze i dlaczego akurat właśnie te a nie inne w celu lepszego zrozumienia przy dalszych bojach z wędką i wybieraniem miejscówek, miło widziane dodatkowe porady odnośnie wyboru miejsca lub na co zwrócić uwagę.
Ps.Tak wiem że jest masa artykułów na ten temat ale jednak doinformowanie się lub dyskusja na forum jest lepszą formą nauki, gdzie na bieżąco mogę się podpytać o rzeczy których w artykułach nie ma.

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

jurasek15


To jeszcze dopisz jaka metoda połowu cię na tych miejscach interesuje. (2021/07/25 22:20)

GitGutGrunt


Oznaczałem w tagach podczas zamieszczania postu ale teraz widzę że się to nie pokazuje w poście.
Łowienie gruntowe na koszyk, przynęta typu białe/czerwone robaki, kukurydza, pellet haczykowy (mam chyba z 8 smaków/zapachów), zanęta leszczowa bo i w sumie na leszcze jestem nastawiony, podobno występują na tym odcinku również sumy więc myślę także o zabraniu mocniejszej wędki celem zarzucenia zestawu z wątróbką. Ogólnie wypad będzie nocny pod koniec miesiąca wybieram się z kumplem w ramach spędzenia czasu w inny sposób niż chlanie piwska w pubie ;), ryby maja być dodatkiem do pogawędek, ale fajnie by było się z jakąś rybką pobawić. (2021/07/25 22:37)

jurasek15