Wybór łódki zanętowej.

/ 60 odpowiedzi
DaNWol


A można z ciekawosci wiedzieć a jaki model ostatecznie isę decydujesz? Tak czy inaczej będziesz musiał ładować aku w zależnosci od tego jak często łowisz i używasz łódki. Zaglądałeś do nas?
nie zaglądałem ale chętnie mogę to zrobić możecie mi podesłać link do Was ewentualnie...a co do wyboru na chwilę obecną jak już miałbym kupić wybrał bym Magnum
  (2018/01/07 20:45)

nielot138


witam jestem na kupnie jakiejś łudki zdalnie sterowanj i jestem w tym zupełnie zielony
nichce kupić jakiegoś badziewia które po chwili sie zepsuje tylko coś lepszego moze ktos kto sie zna mugłby coś poradzić jakiej firmy wybrac
a jezeli cenowo to tak cos to do 2500zl może coś więcej z góry dzięki za jakieś porady (2018/04/26 20:59)

boguslaw-smarz


Witam.Czesto czytam na tym forum różnych opinii ale sam nigdy się nie wypowiadałem.Między innymi dlatego że chę rozpocząć przygodę z karpiem mimo iż wędkarzem jestem od 30 lat.Chciał bym zwrócić uwagę na jedną rzecz która mi się na tym forum nie podoba.Mianowicie chodzi o Wasze odpowidzi na zadawane pytania.Odpowiedzi te są czasami starsznie denerwujce.Chodzi o to że jeśli ktoś pyta o to jaki sprzęt karipwy jest najlepszy czy też najlepszy w danej cenie to po prostu odpowiedzcie na to pytanie jeśli macie o tym pojęcie.Wkurza mnie to jak ktoś pyta o rod pody a Wy piszecie że rod pody to szpan a jak pyta o łódki do wywózki to odpowiedacie że proca lepsza bo tańsza.Takie odpowiedzi są przez niektórych nagminne.Nie wiem czy pieszecie to z zadrości że ktoś chce coś kupić czy jest tego inny powód.Chce facet kupić rod pod to niech kupuje i trzeba mu w tym pomóc.Chce kupić łódkę to nie piszcie że proca lepsza bo tańsza bo może facet jest niepełnosprawny i procą nie da rady?To tylko taka dygresja bo ogólnie to bardzo pzrydatne inforamcje można tu zdobyć.Pozdrawiam (2018/05/25 22:37)

boguslaw-smarz