Wybór echosondy

/ 3 odpowiedzi
Noszę się z zamiarem zakupu nowej echosondy, do tej pory mam Garmina GPSMap 521S, lecz technologie obrazowania tak poszły do przodu, że mój Garmin stał się nieco archaiczny. W śród bogactwa echosond, moją uwagę zwróciły dwa modele, a mianowicie Lowrance HDS 7 Live, oraz HumminbirdHumminbird HELIX 9 CHIRP MEGA SI+ GPS G3N. Mimo różnicy w wielkości matrycy, urządzenia te są w podobnej cenie. Interesuje mnie w dużej mierze tworzenie własnych map na rynnowych, dość głębokich jeziorach Pojezierza Lubuskiego. Jestem amatorem spinningu i gonię głównie za dużymi okoniami. Ogromna prośba do kolegów, którzy mają wiedzę, o pomoc w wyborze. Za każdą sugestię, uwagę, poradę, będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam, Krzychu
MariuszKa1


Witaj, zwróć uwagę na Raymarine ELEMENT 7" lub 9", szczególnie na sposób obrazowania 3D i możliwość obracania obrazu, dla mnie to rewelacja. (2019/02/20 20:49)

stan56