Zaloguj się do konta

Wybór bata - czy waga ma znaczenie?

utworzono: 2011/10/13 16:15
kordi00

CO Waszym zdaniem powinno decydować o zakupie bata? Waga czy to jak leży w ręku?Moim zdaniem decydująca jest waga, bo to gwarantuje większy komfort łowienia. Warto za taką wędkę zapłacić nawet trochę więcej i się nie męczyć.  [2011-10-13 16:15]

wzdrega88

Jako batman sugeruje się wagą, przy zakupie sprawdzam każdy bat w ręku, oraz czytam ile waży, i jaką akcje szczytową posiada, idt. Ja mam Mikado i Robinsona, wiec jak dla Mnie te dwa baty są lekkie i umożliwiają długą zasiadkę, bez zmęczenia ręki! Pozdrawiam
[2011-11-03 09:42]

turinturambar

Witam!wzdręga88 powiedz jakie modele batów masz i ich wagę - to może być przydatne jako punkt odniesienia.A wracając do głównego wątku to jak na forum tutaj poczytałem-jestem początkującym BatManem-to zarówno waga jak i wyważenie bata mają decydujące znaczenie dla wygody łowienia. Dlatego najlepiej przed zakupem wziąć do ręki.PozdrawiamCezar  [2011-11-03 22:58]

turinturambar

Oczywiście bat wziąć do ręki hehe. [2011-11-03 23:01]

zorro

Wiele godzin spędziłem z batem w ręce. I powiem tyle, z moich doswiadczeń np. bat 5m, poniżej 100zł - mozna sobie odpuścić, jesli sie chce w miare komfortowo łowic, 6m - poniżej 200zł, 7m. - 350 do 400 niestety. Za wygode i komfort łowienia trzeba zaplacić. Choć nie wykluczam tego, ze nawet za mniejsze pieniadze mozna znalesc lekki i sztywny, nie lejacy bacik. pozdrawiam [2011-11-03 23:29]

zorro

Coś dla oka:) Pozdr. dla batmanów [2011-11-03 23:31]

wzdrega88

Witajcie