Zaloguj się do konta

Worek do ważenia ryb

utworzono: 2013/08/15 11:45
toster

Witam jestem początkującym karpiarzem i chce skompletować rzeczy na karpiowe zasiadki.Znalazłem worek do warzenia ryb w fajnej cenie:http://allegro.pl/worek-do-wazenia-duzych-ryb-70cm-x-145cm-i3455628647.html ale niepokoi mnie to, że nie wiem jak się w nim waży ryby, czy ryb wkłada się głową w duł ? Czy rybie się nic nie stanie w takiej pozycji ???
[2013-08-15 11:45]

JKarp

CześćTen sznurek służy do do przetrzymania karpia złowionego w nocy do rana gdy będzie można zrobić fotkę.W takich workach jest specjalny uchwyt do wagi.Co prawda ten worek jest dziwnie tani bo worki kosztują jednak więcej.http://wedkarskiodlot.pl/Produkt/80024-80024-worek-siatka-do-wazenia-ryb-traper-expert-60_120?i=1&c=
JK [2013-08-15 12:20]

spines21

Mam worek z związku z tym,ze regulamin zawodów wymaga czasem by go mieć,ale nigdy go nie używam na zasiadkach,chociaż wożę.Jak złowię karpia w nocy to w nocy mu foty robię i nie trzymam w worku.  [2013-08-15 12:32]

toster

Mam worek z związku z tym,ze regulamin zawodów wymaga czasem by go mieć,ale nigdy go nie używam na zasiadkach,chociaż wożę.Jak złowię karpia w nocy to w nocy mu foty robię i nie trzymam w worku. 

A to w czym warzysz ryby?? spines21

[2013-08-17 14:17]

Dla mnie ważenie karpi w takim worku to nieporozumienie, polecam do przechowywania karpi.
[2013-08-17 14:28]

spines21

Jeżeli już mam zamiar zważyć rybę to często używam maty.Niekiedy przydaje się worek do ważenia.Ryba w worku jest spokojna bo jest oplątana siatą i można ją spokojnie na macie ważyć.

[2013-08-17 14:29]

toster

No to może zrezygnuje z worka ja jestem początkującym karpiarzem myślę że wystarczy mi mata bo z kasą mam nie najlepiej i że nikt się nie obrazi że ważę w macie :) [2013-08-17 14:37]

No to może zrezygnuje z worka ja jestem początkującym karpiarzem myślę że wystarczy mi mata bo z kasą mam nie najlepiej i że nikt się nie obrazi że ważę w macie :)