Worek do ważenia ryb

/ 11 odpowiedzi
spines21

Mam worek z związku z tym,ze regulamin zawodów wymaga czasem by go mieć,ale nigdy go nie używam na zasiadkach,chociaż wożę.Jak złowię karpia w nocy to w nocy mu foty robię i nie trzymam w worku.  (2013/08/15 12:32)

toster

Mam worek z związku z tym,ze regulamin zawodów wymaga czasem by go mieć,ale nigdy go nie używam na zasiadkach,chociaż wożę.Jak złowię karpia w nocy to w nocy mu foty robię i nie trzymam w worku. 

A to w czym warzysz ryby?? spines21 (2013/08/17 14:17)

użytkownik158065

Dla mnie ważenie karpi w takim worku to nieporozumienie, polecam do przechowywania karpi. (2013/08/17 14:28)

spines21

Jeżeli już mam zamiar zważyć rybę to często używam maty.Niekiedy przydaje się worek do ważenia.Ryba w worku jest spokojna bo jest oplątana siatą i można ją spokojnie na macie ważyć.

(2013/08/17 14:29)

toster

No to może zrezygnuje z worka ja jestem początkującym karpiarzem myślę że wystarczy mi mata bo z kasą mam nie najlepiej i że nikt się nie obrazi że ważę w macie :) (2013/08/17 14:37)

użytkownik26223

No to może zrezygnuje z worka ja jestem początkującym karpiarzem myślę że wystarczy mi mata bo z kasą mam nie najlepiej i że nikt się nie obrazi że ważę w macie :)

Sporo karpiarzy waży ryby w macie tylko pierwsze musisz zważyć samą mate (mokrą) a i tak nie będzie to zbyt dokładny wynik bo w takiej macie zawsze sie troche wody nazbiera. (2013/08/20 17:09)

covent

Dla mnie ważenie karpi w takim worku to nieporozumienie, polecam do przechowywania karpi.

Ja byn jednak wybrał lodówke, pewniejsza bo się ryba nie zaśmierdnie:)

(2013/08/20 19:42)

użytkownik158065

Dla mnie ważenie karpi w takim worku to nieporozumienie, polecam do przechowywania karpi.

Ja byn jednak wybrał lodówke, pewniejsza bo się ryba nie zaśmierdnie:)