Wojna na wschodzie

/ 49 odpowiedzi / 5 zdjęć
Rosja zajeła Krym i ma wszystkich w dupie nikogo się nie boi. Jeśli zachód to oleje to zaraz może przyjść kolej na nas. Co o tym sądzicie? 
tomasitom


Ukraina to nie Polska nie sądzę że nam coś grozi. (2014/03/02 11:05)

Diablo


Na Krymie  ponad 65% ludności to Rosjanie i 90% ludności rozmawia po Rosyjsku. Krym sam chciał się odłączyć od Ukrainy. Niech sobie robią co chą (2014/03/02 11:14)

kiryla


A jak mniejszość rosyjska poczuje sie w Polsce zagrozona? Na Krymie Rosjanie poczuli się nieswojo i już się dzieje. Zachód pewnie się na to wszystko wypnie i Putin zacznie robić co bedzie chciał.  (2014/03/02 11:15)

wirefree


Rosja polski nie zajmie bo zajeli ja juz Niemcy. Ukraina to bardzo bogaty kraj juz nie wspomne o tym ze produkuje sie tam najwieksze na swiecie antki. A w polsce najwiekszy hit exportowy to kartofle i niewolnicy. (2014/03/02 12:05)

u?ytkownik32263


Rosja polski nie zajmie bo zajeli ja juz Niemcy. Ukraina to bardzo bogaty kraj juz nie wspomne o tym ze produkuje sie tam najwieksze na swiecie antki. A w polsce najwiekszy hit exportowy to kartofle i niewolnicy.

Ale się kolega popisał "ynteligencyją"... Ręce opadają... (2014/03/02 15:41)

u?ytkownik168824


Rosja polski nie zajmie bo zajeli ja juz Niemcy. Ukraina to bardzo bogaty kraj juz nie wspomne o tym ze produkuje sie tam najwieksze na swiecie antki. A w polsce najwiekszy hit exportowy to kartofle i niewolnicy.

Ty jak coś napiszesz to faktycznie,woła o pomste do nieba.Weź poczytaj najpierw historie.

(2014/03/03 11:33)

zbynio5o


"Rosja polski nie zajmie bo zajeli ja juz Niemcy"Można by sie głębiej zastanowić, co miał  autor na mysli :) Pomyślmy, co w naszym kraju jest jeszcze polskie a co zachodnie. To jest nowoczesna wojna bez rozlewu krwi. (2014/03/03 12:37)

u?ytkownik168824


"Rosja polski nie zajmie bo zajeli ja juz Niemcy"Można by sie głębiej zastanowić, co miał  autor na mysli :) Pomyślmy, co w naszym kraju jest jeszcze polskie a co zachodnie. To jest nowoczesna wojna bez rozlewu krwi.


On nie miał nic na myśli.Pisze aby piasać nie wiedząc o czym pisze.Reszta zgadza się.

(2014/03/03 13:17)

barrakuda81


Spokojnie,wojny na szczęście jeszcze nie ma bo o ile mi wiadomo nikt nie zginął.Dobrze że Ukraińcy się wycofują bez konfrontacji bo to najlepsze wyjście w tej sytuacji dla nich.Los Krymu jak widać musi być nierozerwalnie związany z Rosją bo ona jak pokazuje gra tu pierwsze skrzypce i demonstruje swoje znaczenie w regionie.Coś tam słychać że Putin podobno deklaruje zgodę na wpuszczenie jakichs międzynarodowych obserwatorów.Najważniejsze żeby zaczeli ze soba gadać i nikt nie robił głupstw.Ciesze sie że reakcje NATO i unii są wyważone i pozbawione zbędnych emocji.Nasi politycy z jednej strony słusznie podnosza larum ale z drugiej mamy od wieków "kompleks rosyjski" i trudno się dziwić więc pewnie stąd ta histeria.Media też żerują na sensacji ale to zrozumiałe.Rosja pokazuje i daje sygnał - Krym jest nasz.To może być cena jaką Ukraina zapłaci za niepodległość.Najważniejsze to uniknąć konfrontacji za wszelką cenę i chyba taki nurt polityki zachodu sie tu pojawia.W Gruzji było ostrzej i nic się nie działo więc pewnie i tu jakoś się jedni z drugimi dogadają ale trochę na to potrzeba czasu.Nam się już obrywa za zaangazowanie w sprawy Ukrainy.Myślicie że afera z wieprzowiną to przypadek?Te dziki zainfekowane "czymś tam" z kosmosu nie spadły:-)Dajmy sobie z tym spokój,szkoda czasu i naszych nerwów.Oni tam graja w te swoje szachy a my mamy swoje sprawy.Mam nadzieję ze ta durna sytuacja znajdzie wkrótce pozytywny finał i skończy sie pręzenie muskułów bo już chyba wszyscy mamy tego dość a zwłaszcza tego ciągłego straszenia. (2014/03/03 13:43)

u?ytkownik95904


Rosja zajeła Krym i ma wszystkich w dupie nikogo się nie boi. Jeśli zachód to oleje to zaraz może przyjść kolej na nas. Co o tym sądzicie? 



I uwierz mi kolego, że nikt się nie sprzeciwi putinowi, jak będzie chciał to przejmie krym, zachód trochę pokrzyczy pogrozi palcem i na tym się skończy. Nie pomoże nawet USA bo to zbyt duże ryzyko dla obu stron, najważniejsze w tym wszystkim jest to, żeby nuklearna równowaga została zachowana. (2014/03/03 16:34)

wirefree


Ja sie tylko zastanawiam dlaczego zadna z agencji dezinformacyjnych nie wspomni ze ten niby desant rosyjski laduje co prawda na krymie ale w bazie dzierzawionej od lat od ukrainy w zamian za gaz. (2014/03/03 17:22)

rafalwedkuje


Kolego nawet w naszych wiadomościach mówili że dzierżawią do 2040 bazę na krymie i nie za gaz a za już wydaną grubą kasę.A po za tym to w demokracji miejscowa ludność chce żyć i nie protestuje jakoś przeciw tym wojskom.Protestują przeciw wojsku z Rosji  ci co mieszkają z dala od Ukrainy i ci co siłą chcą zmian. 
Nikt mi nie powie że Putin odda Krym i Donieck a zależności rosyjskie w tych regionach są tak duże że nie ma wątpliwości (2014/03/03 17:49)

u?ytkownik168824


To jedna ,wielka prowokacja Putina!!!Tan niby wódz tylko sprawdza na ile jest w stanie posunąć się reszta świata.Już się ruskie przestraszyli i jakoś mięknął.Nic z tego nie wyniknie,ponieważ Rosja jest za słaba na walkę z resztą świata. (2014/03/03 18:40)

u?ytkownik168824


Rosja zajeła Krym i ma wszystkich w dupie nikogo się nie boi. Jeśli zachód to oleje to zaraz może przyjść kolej na nas. Co o tym sądzicie? 



I uwierz mi kolego, że nikt się nie sprzeciwi putinowi, jak będzie chciał to przejmie krym, zachód trochę pokrzyczy pogrozi palcem i na tym się skończy. Nie pomoże nawet USA bo to zbyt duże ryzyko dla obu stron, najważniejsze w tym wszystkim jest to, żeby nuklearna równowaga została zachowana.


To akurat bzdura!!!Już zachód troszkę się ruszył ,i zaczyna Putin mięknąć.Tym bardziej ,iż wie,ze za Europą są również Stany.

(2014/03/03 18:44)

Wachta


Rosja zajeła Krym i ma wszystkich w dupie nikogo się nie boi. Jeśli zachód to oleje to zaraz może przyjść kolej na nas. Co o tym sądzicie? 



I uwierz mi kolego, że nikt się nie sprzeciwi putinowi, jak będzie chciał to przejmie krym, zachód trochę pokrzyczy pogrozi palcem i na tym się skończy. Nie pomoże nawet USA bo to zbyt duże ryzyko dla obu stron, najważniejsze w tym wszystkim jest to, żeby nuklearna równowaga została zachowana.


To akurat bzdura!!!Już zachód troszkę się ruszył ,i zaczyna Putin mięknąć.Tym bardziej ,iż wie,ze za Europą są również Stany.


Z czym się zachód ruszył? (2014/03/03 18:56)

u?ytkownik168824


Rosja zajeła Krym i ma wszystkich w dupie nikogo się nie boi. Jeśli zachód to oleje to zaraz może przyjść kolej na nas. Co o tym sądzicie? 



I uwierz mi kolego, że nikt się nie sprzeciwi putinowi, jak będzie chciał to przejmie krym, zachód trochę pokrzyczy pogrozi palcem i na tym się skończy. Nie pomoże nawet USA bo to zbyt duże ryzyko dla obu stron, najważniejsze w tym wszystkim jest to, żeby nuklearna równowaga została zachowana.


To akurat bzdura!!!Już zachód troszkę się ruszył ,i zaczyna Putin mięknąć.Tym bardziej ,iż wie,ze za Europą są również Stany.


Z czym się zachód ruszył?

A z czym Putin?

(2014/03/03 19:28)

wirefree


Niemcy sie ruszyli, tak zaczynaja panikowac ze gaz podrozeje. Tyle ich ukraina interesuje. (2014/03/03 19:29)

toten


 Krym już jest w rękach Putina i nikt tego już nie zmieni!

Europa trochę pokrzyczy i nic więcej nie zrobi.

Nie zrobi nic bo zagrażało by to ekonomi i tak pogrążonej w kryzysie UE.

Rosja jest drugim na świecie producentem gazu i ropy naftowej od której UE jest praktycznie uzałeżniona (ropy w mniejszym stopniu ale od gazu to już na pewno)

USA też raczej nic poważnego nie zrobi.

I obym się nie mylił bo będzie naprawdę źle!!!


Zwracam jeszcze uwagę na fakt że nasze media są bardzo stronnicze - Majdan dobry, Janukowycz zły.

Prawnie rzecz biorąc majdan był to zamachem stanu!!!

To że kradł i żerował na swoim narodzie jest złe ale nowi włodarze Ukrainy pewnie nie będą lepsi.

Swoją drogą jak pro unija część Ukrainy przeprowadzi "reformy" i podniesie Ukraincom z 300% ceny na gaz i paliwko to wielu będzie krzyczało "Janukowycz wróć".

Historyczne rzecz biorąc Polska (Rosja zresztą też) jest dla Ukrainy wrogiem.

Jeśli ktoś jest słaby z historii to proszę poczytać co się działo w tamtych rejonach w czasie II wojny światowej i zaraz po niej.


Najgorsze w tym wszystkim jest to że umowy/pakty między poważnymi zdawało by się państwami są gówno warte. 

(2014/03/03 21:34)

Wachta


Rosja zajeła Krym i ma wszystkich w dupie nikogo się nie boi. Jeśli zachód to oleje to zaraz może przyjść kolej na nas. Co o tym sądzicie? 



I uwierz mi kolego, że nikt się nie sprzeciwi putinowi, jak będzie chciał to przejmie krym, zachód trochę pokrzyczy pogrozi palcem i na tym się skończy. Nie pomoże nawet USA bo to zbyt duże ryzyko dla obu stron, najważniejsze w tym wszystkim jest to, żeby nuklearna równowaga została zachowana.


To akurat bzdura!!!Już zachód troszkę się ruszył ,i zaczyna Putin mięknąć.Tym bardziej ,iż wie,ze za Europą są również Stany.


Z czym się zachód ruszył?

A z czym Putin?

Jego wojsko sobie spaceruje po Krymie. Oprócz Krymu przytuli jeszcze kilka okręgów wschodniej Ukrainy.
(2014/03/03 21:38)

u?ytkownik95904


Rosja zajeła Krym i ma wszystkich w dupie nikogo się nie boi. Jeśli zachód to oleje to zaraz może przyjść kolej na nas. Co o tym sądzicie? 



I uwierz mi kolego, że nikt się nie sprzeciwi putinowi, jak będzie chciał to przejmie krym, zachód trochę pokrzyczy pogrozi palcem i na tym się skończy. Nie pomoże nawet USA bo to zbyt duże ryzyko dla obu stron, najważniejsze w tym wszystkim jest to, żeby nuklearna równowaga została zachowana.


To akurat bzdura!!!Już zachód troszkę się ruszył ,i zaczyna Putin mięknąć.Tym bardziej ,iż wie,ze za Europą są również Stany.


Z czym się zachód ruszył?

A z czym Putin?



Kolega zapytał cię tylko o to z czym się zachód ruszył, masz info? Masz argumenty? To odpowiedz! Bzdurą jest odpowiadanie pytaniem na pytanie, widzę że nie ma sensu wypowiadać się na tym zdymanym forum gdzie GIMBAZA rządzi!!! (2014/03/04 10:08)

lynx


"Rosja polski nie zajmie bo zajeli ja juz Niemcy"Można by sie głębiej zastanowić, co miał  autor na mysli :) Pomyślmy, co w naszym kraju jest jeszcze polskie a co zachodnie. To jest nowoczesna wojna bez rozlewu krwi.

Nalezy sobie przypomniec co to jest neokolonializm. (2014/03/04 13:50)

lynx


Rosja zajeła Krym i ma wszystkich w dupie nikogo się nie boi. Jeśli zachód to oleje to zaraz może przyjść kolej na nas. Co o tym sądzicie? 



I uwierz mi kolego, że nikt się nie sprzeciwi putinowi, jak będzie chciał to przejmie krym, zachód trochę pokrzyczy pogrozi palcem i na tym się skończy. Nie pomoże nawet USA bo to zbyt duże ryzyko dla obu stron, najważniejsze w tym wszystkim jest to, żeby nuklearna równowaga została zachowana.


To akurat bzdura!!!Już zachód troszkę się ruszył ,i zaczyna Putin mięknąć.Tym bardziej ,iż wie,ze za Europą są również Stany.


Z czym się zachód ruszył?

Wyjechał na weekend. (2014/03/04 13:53)

rafalwedkuje


HE HE !Nie chcieli ukraińcy janukowicza to na niego napadli i chcą mu łeb urwać.Teraz będą mieli putina ale tylko ci co będą przez nie go wybrani a reszta niech się wyrżnie wzajemnie. Nikt nic  z tym nie zrobi bo i po co. Całej europie jest na rękę handlować z rosją  zarządzaną putinem i ukrainą czy to reprezentowanego przez janukowicza czy przez putina ważne aby handlować.
W chinach nie takie tragedie codziennie się odbywają i jakoś handlu nie wstrzymali. Wszyscy płaczą i płaczą ale kasę liczą i to się liczy.
W tej sytuacji wszyscy monarchowie domagają się pokoju na ukrainie ale nie dla tego że im żal szarych ludków tylko liczą straty w swoim ogródku. Będzie korzystnie jak będzie mała wojna bo troszkę sprzętu kupią i się kasy zarobi.
HI HI tak jest urządzony świat. (2014/03/04 14:23)

krzkwi5


Nasi już dawno powinni wyciągnąć lekcje z   1939r  sojusze ależ było krzyku  a jak coś to walec nas rozjechał  a oni dalej debatowali , sojusze ok  ale z rozwaga powinniśmy więcej liczyć na siebie i dbać o własne koncerny zbrojeniowe tu na miejscu czesci i serwis  żeby nie było ja z F-16  co z tego że mamy flagowe mysliwce jak sie zapali lampka że uszkodzony  czekamy na serwis ze stanów (2014/03/04 14:27)