Zaloguj się do konta

Woblery na sandacza.

utworzono: 2011/06/10 10:45

Jakie woblery polecacie na sandacza?
[2011-06-10 10:45]

Tomekoo

Ja mam woblery glooga i świetnie się spisują, do tego jeszcze 7 cm uklejka jaxonowska odrapana zębami już z "holo";)I kilka innych jakiś drobiazgów hornetów itp.Co do glogów sprawdzały mi się te troszkę bardziej pękate malowane na okonia,wpisz na allegro gloog sandacz i wyskoczy Ci coś ;) [2012-09-11 17:52]

ryukon1975

Wpiszę a jutro nad rzeką mi wyskoczy z wody?
Nie wierzę Tomek oszukujesz a myślałem że tylko Irek oszukuje.
Za dużo razem łowicie i przeszło oszukaństwo.

:)
[2012-09-11 20:16]

Wpiszę a jutro nad rzeką mi wyskoczy z wody?
Nie wierzę Tomek oszukujesz a myślałem że tylko Irek oszukuje.
Za dużo razem łowicie i przeszło oszukaństwo.

:)

Krzysiu to Ty jeszcze na chłopakach nie poznałeś się? Przecież to zawodowi oszukańcy;) Mogli by grać zarobkowo w pokera:))) A właśnie Tomuś, może to nie głupi pomysł żeby dorobić do domowego budżetu;) Pozdro!
[2012-09-11 20:29]

Na swoją drogą co sądzicie o tej Rapalce? Sprzęcik zdobyczny;) A dokładniej wyłowiony z Wisełki. Pytam się bo jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o sandaczowe wobki.


[2012-09-11 20:48]

ryukon1975

Ja wobka tak na podstawie zdjęcia nie potrafię ocenić.
Mogę tylko powiedzieć że fajny a szczególnie kolory mi odpowiadają bo lubię naturalne barwy choć w czasie "kryzysu" z braniami sięgam po wszystko.:)
Nawet jak kupowałem tu na portalu od kolegów to oceniałem wszystko czyli pracę głębokość zanurzenia itd nad wodą a takie robione oceniać i "oswajać" to coś pięknego każdy inny,każdy ma jakieś tajemnice.:)
[2012-09-11 21:01]

JOPEK1971

Na swoją drogą co sądzicie o tej Rapalce? Sprzęcik zdobyczny;) A dokładniej wyłowiony z Wisełki. Pytam się bo jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o sandaczowe wobki.


Bardzo fajny.U mnie na pewno by się sprawdził ;-),nie tylko na sandacze.




[2012-09-11 21:14]

Na swoją drogą co sądzicie o tej Rapalce? Sprzęcik zdobyczny;) A dokładniej wyłowiony z Wisełki. Pytam się bo jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o sandaczowe wobki.


Bardzo fajny.U mnie na pewno by się sprawdził ;-),nie tylko na sandacze.





No niestety jeszcze więcej o nim nie napiszę bo dziś przed zdjęciem dopiero go umyłem:) Ale chyba będzie o dość drobnej pracy i głęboko schodzący. Ach zapomniałem, skubany ma grzechotkę w środku. Na zandery dobry to patent czy nie? Ktoś coś wiem? Zresztą może jutro go potestuję to lepiej opiszę. Kurde żeby tylko nie lało, pływać w deszcz nie mam zamiaru a brzegowe łapanie przy tym stanie wody mam gdzieś.
[2012-09-11 23:02]

Tomekoo

Będzie fajny Tomku ;)Grzechotka na pewno nie przeszkadza, ja mam kilka z grzechotką i nie płoszy ich na pewno ;)Ps.Co do twierdzenia oszustwa to każdy "haczyk" jest dobry  na ryby ;))))) [2012-09-12 18:50]

alibaba23

a kolego to woblery bedzie ciągał go za łódeczką?rapala ma swietne woblerki , maja spokojną prace i mi sie swietnie sprawdzają . jak dla nie to kolor za kiepski [2012-09-12 20:51]

Wobek po teście;) Za głęboko nie schodzi bo ok 2,5m, praca drobna ale mile wyczuwalna na kiju, nie jest zbyt lekki i tonący. Co prawda nie łowiłem nim długo ale mam dla niego idealną miejscówkę gdzie po zachodzie słońca sandacze żerują na niewielkiej głębokości:) Teraz tylko muszę się tam wybrać:))) A może byście coś polecili innego?
Tomuś ucieszyłeś mnie bardzo że grzechotka nie przeszkadza zanderkom bo ciut się obawiałem.
Z tym że każdy "haczyk" na ryby jest dobry tyż masz rację;)
Pozdro Panowie!
[2012-09-12 22:10]

JOPEK1971

Wobek po teście;) Za głęboko nie schodzi bo ok 2,5m, praca drobna ale mile wyczuwalna na kiju, nie jest zbyt lekki i tonący. Co prawda nie łowiłem nim długo ale mam dla niego idealną miejscówkę gdzie po zachodzie słońca sandacze żerują na niewielkiej głębokości:) Teraz tylko muszę się tam wybrać:))) A może byście coś polecili innego?
Tomuś ucieszyłeś mnie bardzo że grzechotka nie przeszkadza zanderkom bo ciut się obawiałem.
Z tym że każdy "haczyk" na ryby jest dobry tyż masz rację;)
Pozdro Panowie!


  1. Rapala"Orginal" 9-11cm
  2. Gloog"Nike" 8-10cm
  3. Rapala"Minnow Rap" 9-11cm lub Dorado"Stick" 9-11cm
  4. Dorado"Invader" 5-6cm
  5. Dorado"Classic" 7-9cm
  6. Siek-M"Ukleja" 9cm
  7. Storm"Thunder Stick" 8cm
To tylko kilka modeli z wielu na które połowiłem sandacze.Najważniejsze by ryby były w łowisku...;-)

[2012-09-12 23:25]

Serdeczne dzięki Radku!
A rybki w łowisko będę mieć, ba już mam:) Tylko że na razie znalazłem dwie bankówki. Ciut mało ale jeszcze popływam, podłubie i pewnie cuś wynajdę;) Pozdro!
[2012-09-12 23:56]

z@mela

Mi ostatnio sprawdził się  Rapala Shalow Shad Rap 7 w kolorze srfh  taka płoteczka  ale to na plytkim zalewie.
[2012-09-13 08:54]

superzander

jak na rzekę, to wszystko co ukleje przypomina... ;-) [2012-09-16 16:13]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies



Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wedkuje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp z o.o.,Warszawa 02-761, ul. Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Ustawienia