Zaloguj się do konta

Woblery, Kopyta i inne!

utworzono: 2010/08/30 16:54
Szymo111

Mam do was pytanie . Czy jest sens kupowania woblerów po 30zl ( bo tyle przewaznie kosztują ) moze lepiej wystrczy kopyto które 2 zl kosztuje wiec jest to bardzo duza różnica a efekt prawie taki sam , ja jestem początkującym wiec nie wiem czy te woblery dają coś że az tak ta cena sie różni .. [2010-08-30 16:54]

kuman0

Na szczupaka guma jak i wobler sa dobre tylko z ta roznica ze gume szczupak moze Ci tak pociac przy pierwszym ataku lub holu ze nie bedzie sie nadawala do niczego i trzeba bedzie zalozyc nowa, a woblerka odczepisz moze sie troche porysowac ale bedzie smigal dalej i tak mozesz i 200 ryb na niego wyciagnac na gume raczej nawet jednej czwartej tego nie wyjmiesz. 

Pozatym polecam miec obie te przynnety w pudelku bo w niektorych miejscach lepiej bedzie sprawowala sie guma(ja uzywam je od 6m w dol) natomiast od 3m do 6m preferuje woblery, a na plyciznach od 0-3m jerki. Pozdrawiam

[2010-08-30 17:45]

Manolo8

Wszystko zależy gdzie łowisz ( jezioro czy rzeka ) i na jakie straty Ciebie stać. To co napisał Kolega kuman0 świadczy że bardziej ekonomiczne jest łowienie na gumy czy blachy. Wielokrotnie zdarzyło się że wróciłem bez ryby lżejszy w gumach o 200 zł, a gdyby to były woblery. 
[2010-08-30 19:17]

-KrUcHy-

Zależy o jakich woblerach myślisz.
Sam ostatnio kupiłem woblery Salmo/Slidery. Jeden tonący drugi pływający i powiem szczerze że ''chodzą'' genialnie aczkolwiek nie trafił mi się jeszcze szczupak na nie.
Kopyta-hmm tutaj sprawa jak u mnie wygląda tak-działa każdy z ciemnym grzbietem lub jasno-zielony. (cała powierzchnia gumy)
Warto próbować i testować, woblery o których wspomniałem nie jest wcale łatwo stracić. Pływający schodzi max na pół metra, tonący może 2m to max. ryzyko zerwania jest więc minimalne chyba, że trafisz w drzewo ;)
[2010-08-30 20:08]

rafall