Zaloguj się do konta

Woblery Jaxona i Kamatsu

utworzono: 2013/04/28 10:58
yeahboy

witam :) jestem początkującym spinningistom i muszę zakupić parę woblerków i tutaj moje dwa pytania :D jakie macie opinie i doświadczenia z woblerkami firmy jaxon i kamatsu?i drugie pytanie: czy opłaca się kupić 15 woblerów kamtsu i 5 mikado z tej akcji??http://allegro.pl/woblery-kamatsu-15szt-15kolorow-5-gratis-lowne-i3186749822.htmljeśli te nie będą odpowiednie to poszukam jakiś jaxonów ;]Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA ODPOWIEDZI I PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ  :] [2013-04-28 10:58]

Ja polecam woblery Jaxona u mnie są świetne i szczupaczki dobrze biorą ludzie narzekają na wędziska Jaxona ale Jaxon ma zajebiste woblery [2013-04-28 11:59]

jezier

Nie kupowałbym na Twoim miejscu losowo dobranej mieszanki, wg mnie lepiej wydać więcej, kupić mniej przynęt ale sprawdzonych, jeśli nie masz własnych doświadczeń, czytaj, przeglądaj fora, zdjęcia - na pewno dojdziesz do pewnych wniosków które Cię ukierunkują w kwestii doboru przynęt. Z woblerami Jaxona mam średnie doświadczenie, mam ich 3 z czego 2 z gównianą grzechotką która wg mnie bardziej odstrasza niż wabi, ten trzeci jest bez i wg mnie ok, uchwycił kilka ładnych okonków.
[2013-04-28 12:12]

yeahboy

dziękuję za odpowiedzi , ogólnie to pytałem o te firmy bo mają dosyć tanie wobki, a na salmo, dorado czy rapale nie stać :( [2013-04-28 15:00]

RuchPalikota2

lepiej kupić 1 a SALMO [2013-04-30 22:50]

grzeweg

Jaxon genialnie podrabia markowe woblery i nawet dają rade a i Kamatsu ma w swoim arsenale kilka bardzo łownych przynęt , A jedna to pięknie skopiowany AILE MAGNET DUELA który bynajmniej u mnie się sprawdza rewelacyjnie [2013-05-01 09:45]

oli84