Wobler na szczupaka proszę o Wasze porady.

/ 12 odpowiedzi / 2 zdjęć
Planuje sobie kupić jakiegoś woblera szczupakowego takiego przynajmniej 10cm , prosze o porady co do kolorystyki , głębokosci do jakiej ma nurkowac ,  a najlepiej o konkretne modele.
krzysiu9820


Ja łowie na woblery szczupaki tak:
kolor: najlepiej zielony ( ja mam typ okonia zielono-czarny )
najlepiej płynący :)
i probuj nim nurkowac 2m pod woda
Zobacz ----> ja mam takiego moze byc ciut wiekszy ale na niego bierze/.../ (2011/06/27 11:40)

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

jamesbond


po pierwsze temat bez ! pospieszasz nas? ok wracając do woblerów to. Na łowisku powinieneś mieć woblery i pływające i głęboko chodzące. Kolory- o tym już było 1000 razy na forum użyj szukaja. Ale na pewno imitacje prawdziwych ryb, i jakieś oczojebne na zamuloną wodę. Co do firm: Salmo przede wszystkim ale są też inne firmy robiące dobre modele poszukaj to już było!!! (2011/06/27 11:41)

krzysiu9820


MAM NADZIEJĘ, ŻE POMOGŁEM :) (2011/06/27 11:41)

z@mela


10cm to juz raczej z tych większych wobków  i oczywiście kij masz odp mocny pod takiego wobka .

Do jakiej głębokości ma schodzić zalezy od łowiska  od tego gdzie  masz zamiar go uzywać  tak więc jak plytkie zbiorniki to raczej płytko schodzący i zalezy od barwy wody czy  jest tam krystalicznie czysta woda czy tez może sinicowe szambo.
 
Nie ma takich  pewnych woblerów ze jednym modelem nasieczesz szczupaków  , kazdy spiningista ma ich całą gamę i łowi  w zależności od panujących warunków i upodobań ryb.

 Na poczatek mozesz kupić cos z Salmo moze executor  , gloog  Hektor . (2011/06/27 11:47)

Karpiu


Krzysiu dzięki , takiego podobnego kolorystycznie wlasnie mam , i fajnie pracuje , teraz mysle o jakims w bardziej realistycznych kolorkach na słoneczne dni , bo na mętną wode i ciemna pogode juz cos tam jest ;p (2011/06/27 19:01)

Karpiu


a co do Zamela - kijek mam dragon millenium 10-35 2.70 , ale jak na taki cw to jest dosyc twardy , sądzisz ze wystarczy na troche większe wobki ? (2011/06/27 19:03)

gaudi xxxx


Kup Salmo Percha-imitację okonia,jest świetny (2011/06/28 10:18)

Lechu75


przypominający karasia najlepiej dla mnie sprawdził się do tej pory (2011/06/28 12:32)

Karpiu


Narazie zakupiłem salmo pike 11cm/14g schodzący 0.5-2.5m , jeszcze planuje sobie kupic jakiegos jasnego popperka , jezeli macie jakies doswiadczenie w popperach to moze jakies porady co do modeli lub sposobu 'zwijania'. (2011/06/28 15:42)

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

spines21


Prokennycool

Interesuje mnie woblerek Salmo na szczupaka.
z kolosami się tam nie spotkałem ale to może dlatego, że łowiłem na małą blaszkę
Kij Dragon Team 245cm 14-35
Jezioro bardzo płytkie ok 3 m z roślinkami na dnie, które się ściąga ( nie ma zaczepów)
zakupiłem woblerka pływającego Salmo Executor 7cm, 9g, 1,5-3,0m i chyba jest za lekki ....
Jestem początkujący i jak na razie interesuje mnie rzucanie zwijanie i troling.
Rozumiem, że do tego kija powinienem kupić przynete o wadze od 14-35?
A długość woblerka jakie ma znaczenie?

Proszę o szybka pomoc, gdyż jutro będę w sklepie. (2013/08/17 00:45)

Prokennycool


Czy ktoś mogłby poradzić cos ?

(2013/08/17 11:06)